Feks en facebook gruppe eller lign. Jeg spørger selvfølgelig også gerne jer herinde, men tænkte der måske var endnu flere mennesker i en facebook gruppe.
Jeg synes sgu jeg er lidt i vildrede omkring min 9 årige datter og hendes sociale i skolen. Hun er ikke super udadvendt og er desværre enormt snakkede og forsøger at være “den sjove” for at få de andre børn til at kunne lide hende.
Jeg hører hende nu sige at de andre børn kommentere på hendes snakken, siger hun blander sig og lign. I dag blev hun ked af det og da læren spørger hvorfor og min datter forklarer, siger læren “ja du blander dig også alt for meget”
Er jeg sippet, eller var det en lidt skidt håndtering?
Og selvfølgelig snakker vi med hende omkring at prøve at begrænse snakkeri og blanderi.
De få kammerater hun har leget med, er nu endda begyndt at “vende sig lidt mod” hende.
Hvordan hjælper jeg hende bedst med at få nogle venner, eller skal jeg egentlig bare blande mig lidt udenom?
Tror jeg bliver lidt påvirket af at se de enormt gode veninder (via deres forældre på facebook) der er i hendes klasse, og ærgrer mig over hun ikke har det på samme måde med nogen.
Okay det blev langt og rodet 
Anmeld
Citér