Hvilken vitaminer og mineraler giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2019

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Multivitamin, EyeQ fiskeolie og Udo’s Choice probiotika.

Anmeld Citér

11. september 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Mine børn får nogle gange fiskeolie, hvis jeg husker det. Ellers er de gode til at spise grønt, groft og andet sundt, så de får ingen multi vitamin eller kalk. 

Jeg tænker når du skriver immunforsvar og mave, s er det probiotika du tænker på. Og ja, rigtig meget forskning taler for det. Men hvis børnene spiser groft, kål og andre grøntsager, så formerer bakterierne i maven sig i forvejen og styrker immunforsvaret. Hvis man havde et barn der var meget syg, dårlig fordøjelse eller får/har fået meget antibiotika, så ville jeg supplere med mælkesyrebakterier. Det gælder i øvrigt også voksne 

Anmeld Citér

11. september 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ingen. Mine børn har absolut ingen symptomer på at mangle noget som helst og de spiser godt og varieret, ikke så meget pjat med ikke at ville spise det ene og det andet, så det er slet ikke en bekymring jeg har  

Anmeld Citér

11. september 2019

AnoMor

Nu vælger jeg at svarer intet da det er sådan det meste af tiden. Han får frugt og grønt hver dag og fisk hver anden uge når han er hos sin far (jeg spiser ikk fisk). 

Men herhjemme får han en multi vitamin engang i mellem. Men mest fordi han synes de smager godt. Han får måske en hver anden måned eller sådan noget. 

Som en anden skriver så er d vitamin det eneste vi mangler hvis bare man spiser godt og varierende. 

Fik faktisk at vide for ikk så længe siden. At 15 min hver dag i solen uden solcreme hen over hele sommeren er nok d vitamin til at holde vinteren over. Om det er sandt ved jeg ikk da jeg ikk har fulgt op på sen info endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.