Hvilken vitaminer og mineraler giver i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
14 svar
9 synes godt om
11. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg har læser mere og mere om hvor meget af vores sundhed ligger i vores mave, her primært vores tarme.

nye undersøgelser viser enda det kan hjælpe imod angst - 

Hvilken vitaminer og miniraler giver i Jettes børn?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Jeg giver dem ikke noget - jeg havde en snak med vores læge. 

Her talte vi om vores kost og vi spiser meget varieret og får fisk minimum to gange om ugen og kostfribre og alt det der, og hun sagde at det ikke var nødvendigt med mere. 

Men jeg tænker faktisk meget over om man mon skulle undersøge det lidt nemmere og om man kan skrue på kosten eller tilføje noget, som gør det helt optimalt - har du nogle guldkorn? 

Anmeld Citér

11. september 2019

Abracadabra

Ingen!! 

Det eneste vi danskere reelt set mangler er D-vitamin, ellers er vi dækket godt ind. 

Hvis du gerne vil hjælpe dit barn mht vitaminer, så sørg for alsidig kost med fuldkorn og frugt og grønt. 

Anmeld Citér

11. september 2019

Missyou

Ingen. De får ganske almindelig varieret kost ☺️

Anmeld Citér

11. september 2019

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kunne ikke finde på at putte noget tilskud i dem, med mindre de fik konstateret mangel på noget særligt. Helt almindelig varieret kost skal nok klare den del 

Ps: Ja, man læser så meget... det mest interessante er nok at vurdere, hvor man læser det henne og hvad det baserer sig på...

Anmeld Citér

11. september 2019

Abracadabra

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg kunne ikke finde på at putte noget tilskud i dem, med mindre de fik konstateret mangel på noget særligt. Helt almindelig varieret kost skal nok klare den del 

Ps: Ja, man læser så meget... det mest interessante er nok at vurdere, hvor man læser det henne og hvad det baserer sig på...

Nemlig. 

Der er et KÆMPE marked for kosttilskud mm., hvor der sidder nogle meget dygtige reklamefolk og bilder os ind, at vi har brug for netop deres piller. 

Det er IKKE vitamintilskuddet, der gør forskellen for os. Det er de kedelige ting som varieret kost, rigeligt motion og god søvn. Altså sundhedsstyrelsens anbefalinger. 

Anmeld Citér

11. september 2019

Mort3

Intet, varieret kost er nok��

Anmeld Citér

11. september 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har læser mere og mere om hvor meget af vores sundhed ligger i vores mave, her primært vores tarme.

Multivitamin og fiskeolie.

Har småtspisende børn med store sensitive udfordringer.

Anmeld Citér

11. september 2019

Birthdaybaby

Ingen. Vi spiser sundt og varieret, er ude dagen lang og sover godt om natten. 

Anmeld Citér

11. september 2019

Lje

Anonym skriver:

Intet. Fisk mindst 2 gange om ugen, grøntsager til alle måltider, fuldkorn og begrænset sukkerindtag på hverdage. Altså en sund og varieret kost. Dertil masser fysisk aktivitet og helst 11-12 timers søvn hver nat. 

Og selvfølgelig også de anledningsvise is, kager, fredagsslik mv. - bare for det ikke lyder for frelst 

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.