Hvordan fortalte du manden det? (Planlagt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Det lægger han altså heller ikke mærke til. Da vi fik vores nr. 2 undrede han sig også over at han skulle have mad om natten for det mente han ikke at nr. 1 fik. 

Jeg lægger altså så heller ikke mærke til om der mangler barbergrej eller ej. Det har jo intet med mig at gøre. 

Nej, men det er jo okay at have interesse for hinanden. Jeg synes så ikke barbergrej og mens kan sammenlignes, men sådan er vi så forskellige. Synes bare det virker mærkeligt og som om man ikke taler sammen og er intime. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nej, men det er jo okay at have interesse for hinanden. Jeg synes så ikke barbergrej og mens kan sammenlignes, men sådan er vi så forskellige. Synes bare det virker mærkeligt og som om man ikke taler sammen og er intime. 

Ok. Ikke er intime, fordi manden ikke lægger mærke til om man menstruerer. Hold da op. Den havde jeg alligevel aldrig hørt før. Og jo vi snakker da netop. Men hvorfor skal man snakke om ting der ikke sker. Vi snakker om de ting der er relevante og som der sker. Men sådan en ligegyldig ting som at man ikke menstruerer. Jeg har da heller ikke snakket om menstruation under mine graviditeter. Tilgengæld snakkede vi rigtig meget om blødning da jeg blødte under graviditeten for det var da relevant. Men menstruation er da ikke skide spændene at snakke om i et parforhold. Hvad skal manden dog bruge den viden til. Så du snakker om alle de ting der ikke sker med manden? Det er da lidt underligt at snakke om ting der ikke sker. Hvorfor skulle vi snakke om det, når jeg ikke menstruerer? 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Jeg tog en test om morgenen inden arbejde, som var positiv. Tænkte over hele dagen, hvordan jeg skulle fortælle det. Da vi sad og spiste aftensmad fortalte jeg det og han blev SÅ overrasket og glad, det var et stort øjeblik 

min kæreste har bestemt heller ikke styr på min mens. Måske han kan regne det ud, fordi jeg ikke lægger op til sex i den periode.. men ellers er det ikke noget han ved meget om - noget overdrevet at kalde det mangel på intimitet, i mine øjne  

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Tjullehej, nu ved du så heller ikke, om alle vi andre bløder i en uges tid. Jeg bløder eksempelvis nogen gange kun tre dage og har ingenting i om natten. 

Det bemærker kæresten altså ikke. Måske er du selv blind på, at alle ikke er som dig. 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ok. Ikke er intime, fordi manden ikke lægger mærke til om man menstruerer. Hold da op. Den havde jeg alligevel aldrig hørt før. Og jo vi snakker da netop. Men hvorfor skal man snakke om ting der ikke sker. Vi snakker om de ting der er relevante og som der sker. Men sådan en ligegyldig ting som at man ikke menstruerer. Jeg har da heller ikke snakket om menstruation under mine graviditeter. Tilgengæld snakkede vi rigtig meget om blødning da jeg blødte under graviditeten for det var da relevant. Men menstruation er da ikke skide spændene at snakke om i et parforhold. Hvad skal manden dog bruge den viden til. Så du snakker om alle de ting der ikke sker med manden? Det er da lidt underligt at snakke om ting der ikke sker. Hvorfor skulle vi snakke om det, når jeg ikke menstruerer? 

Hvis du læser hvad jeg skriver, skriver jeg det er som om og ikke at det nødvendigvis er sådan! 

I det indlæg jeg har besvaret fremgår der ingen steder at du ikke menstruerer og så forstår jeg da helt klart der ikke er grund til at tale om det. 

Anmeld Citér

31. august 2019

grinny

1. gang blev jeg syg med influenza, vi stod midt i en flytning havde prøvet i 3 år og lige pludselig tænkte jeg at jeg da egentlig var gået over tid så tog en test og skreg nærmest på toilettet for efter 3 år havde vi lidt opgivet det - det hørte min mand så 

2. Var vi i IVF behandling så det er rimelig nemt at regne ud 

3. Gang, som forhåbentligt bliver snart, bliver også IVF så heller ikke så meget overraskelse i det 

Anmeld Citér

31. august 2019

SHERO

En fra min mødregruppe købte en six-pack light øl, satte dem i køleskabet med en seddel på: må nøjes med disse til fester de næste 9 måneder. 

Det synes jeg var lidt sødt ����

Anmeld Citér

31. august 2019

MT_2011

Jeg testede positiv 3+4 tror jeg og det var i anden cyklus hvor jeg bare sagde til ham at jeg troede jeg var gravid ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.