Hvordan fortalte du manden det? (Planlagt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes ofte jeg har læst sådanne tråde og har ét undrende spørgsmål.

Ved jeres mænd ikke hvornår I ca. skal have mens? 

Min mand har ingen ide om det overhoved. Forleden dag sad jeg og snakkede med en veninde om at jeg havde hormonspiral og ikke menstruerede på den (min mand sad ved siden af) . Min mand havde da ikke lagt mærke til at jeg ikke har menstrueret i 3 1/2 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes ofte jeg har læst sådanne tråde og har ét undrende spørgsmål.

Ved jeres mænd ikke hvornår I ca. skal have mens? 

Næh ikke præcist, tror jeg, min cyklus ligger på 31-35 dage, og ærligt tror jeg ikke han ved at der går 14 dage fra ÆL til mens. 

Jeg fortalte hans om blusen, og han sagde at begge dele var/ville være dejligt. Nu hvor han vidste det, var det den bedste måde, men havde jeg ikke fortalt det, vil han blive over lykkelig at se vores datter i den bluse og nyde det øjeblik. 

Anmeld Citér

30. august 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Min mand har ingen ide om det overhoved. Forleden dag sad jeg og snakkede med en veninde om at jeg havde hormonspiral og ikke menstruerede på den (min mand sad ved siden af) . Min mand havde da ikke lagt mærke til at jeg ikke har menstrueret i 3 1/2 år. 

3 1/2 år..? Hvad så med sex? Det er da rimeligt åbentlyst når man bløder i en uges tid.

Anmeld Citér

30. august 2019

Babilooo

Tjullehej skriver:

3 1/2 år..? Hvad så med sex? Det er da rimeligt åbentlyst når man bløder i en uges tid.

... eller har tamponer eller bind i skabet..? 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Tjullehej skriver:

Det interesserer ham da ikke om jeg bløder eller ej. Menstruation er ingen hindring for sex 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Tjullehej skriver:

... eller har tamponer eller bind i skabet..? 

Det lægger han altså heller ikke mærke til. Da vi fik vores nr. 2 undrede han sig også over at han skulle have mad om natten for det mente han ikke at nr. 1 fik. 

Jeg lægger altså så heller ikke mærke til om der mangler barbergrej eller ej. Det har jo intet med mig at gøre. 

Anmeld Citér

30. august 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Det interesserer ham da ikke om jeg bløder eller ej. Menstruation er ingen hindring for sex 

Nej det er jeg helt med på. Men man må da lægge mærke til om man får blod på sin ...

Anmeld Citér

30. august 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Det lægger han altså heller ikke mærke til. Da vi fik vores nr. 2 undrede han sig også over at han skulle have mad om natten for det mente han ikke at nr. 1 fik. 

Jeg lægger altså så heller ikke mærke til om der mangler barbergrej eller ej. Det har jo intet med mig at gøre. 

Jeg ville da lægge mærke til hvis min mand ikke havde barberskum i vores fælles skab? En tamponæske fylder da også noget.

Jeg er da ikke blind for ting der ikke har med mig at gøre. 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Tjullehej skriver:

Nej det er jeg helt med på. Men man må da lægge mærke til om man får blod på sin ...

Ja selvfølgelig gjorde han da det, dengang jeg menstruerede. Jeg sagde det da også inden. Men jeg fortæller da ikke om når jeg ikke menstruere og han lægger da ikke mærke til når jeg ikke menstruere. Jeg tænker da heller ikke over hvor tit vi har sex og da jeg menstruerede tænkte jeg da heller ikke videre over om jeg skulle have mens eller ej. Jeg vidste kun at den kom pga. min p-pille pakke stoppede. Hvis ikke jeg havde været på p-piller ville jeg måske have haft styr på hvornår jeg menstruerede, men det kan jeg jo ikke vide. Jeg vidste det heller ikke da vi planlagde graviditet. Jeg forventede at der gik lang tid så jeg tænkte ikke over at holde styr på det, ej heller ægløsning. Jeg blev begge gange lynhurtigt gravid. Og lidt styr havde jeg alligevel på min menstruation, da jeg godt vidste hvornår jeg sådan ca. skulle teste.  Men at bede min mand have styr på det er som en by i Rusland. 

Anmeld Citér

30. august 2019

Anonym

Tjullehej skriver:

Jeg ville da lægge mærke til hvis min mand ikke havde barberskum i vores fælles skab? En tamponæske fylder da også noget.

Jeg er da ikke blind for ting der ikke har med mig at gøre. 

Nu har vi så fx ikke fælles skab. Han har sin skuffe og jeg har min skuffe. Jeg kigger heller ikke i hans sengebord. Det er hans. Så jeg kan ikke se, at man er blind når man har nogle ting i ens hjem der er private. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.