Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger,
jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid Det er planlagt selvfølgelig, men er gået ufatteligt hurtig
Tror godt manden har det på fornemmelsen men da det formentlig er vores sidste, vil jeg bare gerne sige/overraske ham med nyheden på en fed måde.
jeg har bestilt en sød t shirt til vores 2 årige, hvor der står, jeg skal være ... Storesøster.
Den kommer dog bare først mellem 4 og 12 september, og lige nu virker der bare så lang tid til brænder bare for snart at dele det med nogen
sagde I det på en sjov eller overraskede måde, eller sagde I “bare”, jeg er gravid.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her har vi begge været hjemme samtidigt med at jeg tog tests. Så har vi kigget sammen. Så ingen overraskelse på den måde, det har jeg haft det ret fint med. Jeg tænker også at manden gerne vil være med helt fra starten
og tillykke med graviditeten
Anonym skriver: Hej Piger, jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid Det er planlagt selvfølgelig, men er gået ufatteligt hurtig Tror godt manden har det på fornemmelsen men da det formentlig er vores sidste, vil jeg bare gerne sige/overraske ham med nyheden på en fed måde. jeg har bestilt en sød t shirt til vores 2 årige, hvor der står, jeg skal være ... Storesøster. Den kommer dog bare først mellem 4 og 12 september, og lige nu virker der bare så lang tid til brænder bare for snart at dele det med nogen sagde I det på en sjov eller overraskede måde, eller sagde I “bare”, jeg er gravid.
Jeg gik ind og viste ham min graviditetstest. Min mand ville ikke have været glad, hvis jeg havde ventet med at sige det. Med nr. 1 tog vi testen sammen.
Så jeg sagde det bare.
Her har vi begge været hjemme samtidigt med at jeg tog tests. Så har vi kigget sammen. Så ingen overraskelse på den måde, det har jeg haft det ret fint med. Jeg tænker også at manden gerne vil være med helt fra starten og tillykke med graviditeten
Mange tak det synes jeg er en rigtig hyggelig måde også at gøre det på
Det kan du have ret i men min mand er dog meget rolig, og elsker overraskelser, så er sikker på det ikke vil ærge ham at vente den uge, men ved ikke om jeg kan vente
men det er også nok sidste gang jo
Anonym skriver: Jeg gik ind og viste ham min graviditetstest. Min mand ville ikke have været glad, hvis jeg havde ventet med at sige det. Med nr. 1 tog vi testen sammen. Så jeg sagde det bare.
Det gjorde jeg også 1 gang
min mand er dog ret rolig, og elsker overraskelser, så ved han ikke bliver sur over det.
Men kunne godt være jeg bare skulle sige det
Jeg testede alene begge gange. Sagde det da han kom hjem. Ville være lidt mærkeligt at holde sådan noget hemmeligt, synes jeg
Ja jeg forstår heller ikke hvorfor man skal gå og gemme på den hemmelighed. Her vidste han hvornår det var tiden til test og stod sammen med mig og kiggede på den mens vi ventede på resultatet. Det synes jeg simpelthen var det største øjeblik sammen.
Og ja, jeg kan da godt se at det er fint og sødt med overraskelser.. men kan man ikke gemme dem til den øvrige familie. Ens mand har da ret til at vide det på lige fod med en selv.
Vi har taget en digital test sammen Og vi er så glade!
Min mand vidste det med det samme at jeg var gået over. Det er ham der har hentet graviditetstests.
Jeg synes ofte jeg har læst sådanne tråde og har ét undrende spørgsmål.
Ved jeres mænd ikke hvornår I ca. skal have mens?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128