Hvad måned er dit barn født i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2019

Carina:-)

Januar ,maj ,september, december,september,marts .marts og december.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

nr 1. marts 

nr 2 august ) havde fødselsdag i går) 

nr 3 februar ..

Der er en uge mellem nr 1 og 3.. så de holder fødselsdage sammen. 

jeg hader det. 

Anmeld Citér

13. august 2019

Anonym

Jeg har 1 fra d. 9.4. og 1 fra d. 9.10. der er præcist 2,5 år imellem dem. 

Jeg tænker også ofte at det kunne være sjovt at få en 3. som bliver født d. 9. Ikke fordi vi skal have nr. 3  

jeg gik faktisk også efter en bestemt måned dengang. Men det lykkedes bare ikke. Til sidst tænkte jeg "bare lad mig blive gravid unaset hvornår" 

Anmeld Citér

13. august 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Har en fra slut december og slut marts. 

Må indrømme at det der med hvornår børnene har fødselsdag ikke betyder synderligt. Bortset fra da den ældste skulle ud, der var vi lidt nervøse for at ramme juleaften( hvilket vi heldigvis ikke gjorde) men alle andre dage på året er vi altså ligeglade med. 

Vi er så også nogle af dem der ikke får børn sådan bare lige og skal kæmpe for at blive gravide - så måske det spiller ind. 

Kunne jeg vælge ville jeg da klart foretrække at deres forskellige fødselsdage var spredt ud på forskellige måneder, både så de ikke behøver dele deres dag, men også sådan rent økonomisk. 

Anmeld Citér

13. august 2019

Mullemee

Begge mine piger er fra april, og de kunne ikke være mere forskellige.  Synes det er dejligt at de har fødselsdag så tæt på hinanden, da vi derfor kun behøver holde en samlet fødselsdag for dem. 

Anmeld Citér

13. august 2019

Skouboe

Jeg har en fra 27. januar og en fra 27 juli. Og jeg er selv fra 27 april, så det har vi "planlagt" godt.

Anmeld Citér

13. august 2019

MT_2011

Har dog kun én og hun er fra juni, nr 2 engang behøver ikke komme i juni. Jeg kan godt lide at fødselsdage er spredt lidt ud, så vi ikke skal holde fødselsdage 2 gange i samme måned 

Anmeld Citér

13. august 2019

Tinstin

Min første blev født i april og 2 år efter - i marts - kom den næste så til verden. Det var et rent tilfælde.

Det har fordele - de er nemlig også samme køn og derfor kan den lille arve alt tøjet, fordi det passer til sæsonen.

Ulempen er, at jeg ikke er så glad for alt den der fødselsdagsfejring, men så er det lige 2 fødselsdage, som næsten er i træk! Og april kan godt være lidt besværlig, fordi fødselsdagen kan falde sammen med påsken.

Anmeld Citér

13. august 2019

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vores to børn er begge født i april måned (ikke tvillinger), vi ønsker barn nr.3 men vi er lidt tossede og kunne godt tænke os et april barn igen. 

På den anden side, er det næsten også synd hvis de alle er født i april. Ikke?

Og da vi gerne vil være gravide med nr.3 sådan snart, får vi jo ikke et april barn, men er dette ikke også fuldstændig lige meget? Vi skal da lade den tossede ide sive ud, ikke? 

Det får mig til at tænke på, hvad måned er dine/dit barn født i? 

Mine piger har den 26. September og den 26. November - der er 2 år og 10 måneder mellem dem.

Mine søstre og jeg har fødselsdag med 1 uges mellemrum, det har vi ikke haft noget imod, det måtte dog gerne have været en anden årstid da december er dyr nok i forvejen 

Vi har fødselsdage den 

26. Nov

30. Nov

06. Dec

2x 07. Dec

09. Dec

10. Dec

14. Dec

15. Dec

17. Dec

19. Dec

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

13. august 2019

Mullemee

Chrizta skriver:

Mine piger har den 26. September og den 26. November - der er 2 år og 10 måneder mellem dem.

Mine søstre og jeg har fødselsdag med 1 uges mellemrum, det har vi ikke haft noget imod, det måtte dog gerne have været en anden årstid da december er dyr nok i forvejen 

Vi har fødselsdage den 

26. Nov

30. Nov

06. Dec

2x 07. Dec

09. Dec

10. Dec

14. Dec

15. Dec

17. Dec

19. Dec

Hold da op, det må være dyrt, det der.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.