Hvad måned er dit barn født i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.102 visninger
36 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2019

Anonym trådstarter

Vores to børn er begge født i april måned (ikke tvillinger), vi ønsker barn nr.3 men vi er lidt tossede og kunne godt tænke os et april barn igen. 

På den anden side, er det næsten også synd hvis de alle er født i april. Ikke?

Og da vi gerne vil være gravide med nr.3 sådan snart, får vi jo ikke et april barn, men er dette ikke også fuldstændig lige meget? Vi skal da lade den tossede ide sive ud, ikke? 

Det får mig til at tænke på, hvad måned er dine/dit barn født i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2019

lineog4

April, juli og oktober - der er fordele og ulemper ved både det ene og det andet.

Anmeld Citér

12. august 2019

Århusmor

Anonym skriver:

Vores to børn er begge født i april måned (ikke tvillinger), vi ønsker barn nr.3 men vi er lidt tossede og kunne godt tænke os et april barn igen. 

Og da vi gerne vil være gravide med nr.3 sådan snart, får vi jo ikke et april barn, men er dette ikke også fuldstændig lige meget? Vi skal da lade den tossede ide sive ud, ikke? 

Vi har 3 og de er alle født i september.. :-)

Den ene har godt nok ikke holdt fødselsdag endnu, men vi holder en fælles for dem alle og det er de helt okay med. Dem der har en mening altså! :-)

Anmeld Citér

12. august 2019

Anonym trådstarter

Julestjerne skriver:

Vi har 3 og de er alle født i september.. :-)

Den ene har godt nok ikke holdt fødselsdag endnu, men vi holder en fælles for dem alle og det er de helt okay med. Dem der har en mening altså! :-)

Har i “planlagt” at de skal komme i samme måned ? Vi vil så gerne have en til nu, men så får vi ikke april barn, og det synes jeg er så træls, at jeg tænker på det hele tiden

Anmeld Citér

12. august 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har en fra midt juni og en fra slut november

Anmeld Citér

12. august 2019

Århusmor

Anonym skriver:

Har i “planlagt” at de skal komme i samme måned ? Vi vil så gerne have en til nu, men så får vi ikke april barn, og det synes jeg er så træls, at jeg tænker på det hele tiden

De to første har vi fået med to års mellemrum, fordi vi tænkte det var passende. Så det gik vi efter og var heldige. 

Inden nummer tre kom havde jeg en abort, som skulle være blevet til et barn i juni samme år som vi så fik nummer 3 i september. Så det var ikke planlagt, men nu synes jeg det er meget sjovt. Jeg havde faktisk termin på den stores fødselsdag, men gik heldigvis 10 dage over, så de har den 1., 17. og 27. Så det er ikke helt oveni i hinanden.. :-)

Anmeld Citér

12. august 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg forstår dig godt.

Mine børn er født 11/1 og 11/4 - hvilket tilfældigvis også var en fredag - så vi har joket lidt herhjemme om at hvis vi skulle have haft et tredje barn, så skulle det også være den 11, og gerne fredag.

Min søn og hans bonus søskende er alle tre født indenfor en måned og de er lidt irriterende over det, men mest fordi der også er jul & nytår imellem.

Anmeld Citér

12. august 2019

B&J

Nu har vi kun en men vores søn mig og manden vi er alle født i samme stjernetegn nemlig fisk

men vi har utrolig mange fødselsdage i marts

vores søn 4marts

mig selv 6 marts

min mor 14 marts 

min søster 30 marts 

hvis vi skal have en baby til håber jeg ikke det er i marts 

Anmeld Citér

12. august 2019

serinasmor

januar og maj

Anmeld Citér

12. august 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

vores datter, har fødselsdag i juli og jeg har termin med den næste i december, hvilket jeg er meget glad for.

Jeg orker ikke flere fødselsdag i juli og august

(vi har 9 i juli og 7 i august)

især juli er hård med

svigermors fødselsdag d. 16

mig den 19

min mand den 24 og

vores datter den 26

bare for at nævne nogle

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.