Hvad måned er dit barn født i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2019

Soonmom

De to første er født i februar og nr 3 i juli, jeg er bedøvende ligeglad hvad måned de er født i (bortset fra at jeg aldrig mere skal være højgravid om sommeren) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2019

Christabelle

November og december

Anmeld Citér

12. august 2019

LSS

Nr 1 marts 

nr 2 september 

nr 3 februar 

nr 4 juni

og jeg har i november 

Anmeld Citér

12. august 2019

Barn3

1. 6.august

2. 30.juli

Med de aldste havde samne termin,dog gik over tiden  10&4 dage

3. 2.april

Dejligt med forårs barn,da det er hårdt at være højgravid om sommer

Anmeld Citér

12. august 2019

AnoMor

Jeg har kun en som er født 4/8. Hans tante har d 2/8, onkel 4/8, mormor 6/8 og far 19/8. 

Vi synes det er lidt anstrengende at det hele ligger så tæt op af hinanden. 

Min nevø og niece er begge fra september med 4 dages mellemrum. Det synes de også er rimelige irriterende nu når de er blevet større. 

Hvis jeg får flere børn håber jeg ikke de falder i en måned med i forvejen mange fødselsdage. 

Anmeld Citér

12. august 2019

Mort3

Vi er så heldige at have 4 børn, der har fødselsdag 4 mdr. i træk

17. januar, 14. februar, 27. marts og 16. April

Og det er ikke planlagt, bare hent tilfældigt. 

Anmeld Citér

12. august 2019

Anonym

Den store har fødselsdag 11. Oktober, og den lille har 1. Januar.

Jeg har selv fødselsdag i oktober og deres far har fødselsdag i januar

Anmeld Citér

13. august 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi har tre - spredt ud over året. Det er fantastisk! Så man virkelig kan nyde fødselsdagene og holde en fod fødselsdag for klassen, uden man blive stresset over, at den anden søskende snart skal holde. Det er også lidt hyggeligt, at man kan variere maden - efter årstiden 

de er iøvrigt født i januar, juli og november  

hvis I vil ha en treer - så er mit råd - gå igang og lad tilfældigheden bestemme fødselsdagen 

Anmeld Citér

13. august 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Vi har tre - spredt ud over året. Det er fantastisk! Så man virkelig kan nyde fødselsdagene og holde en fod fødselsdag for klassen, uden man blive stresset over, at den anden søskende snart skal holde. Det er også lidt hyggeligt, at man kan variere maden - efter årstiden 

de er iøvrigt født i januar, juli og november  

hvis I vil ha en treer - så er mit råd - gå igang og lad tilfældigheden bestemme fødselsdagen 

Jeg ved ikke hvorfor der pludselig var sp mange  men dem kan man jo ikke få for mange af

Anmeld Citér

13. august 2019

Lisette W

Anonym skriver:

Vores to børn er begge født i april måned (ikke tvillinger), vi ønsker barn nr.3 men vi er lidt tossede og kunne godt tænke os et april barn igen. 

På den anden side, er det næsten også synd hvis de alle er født i april. Ikke?

Og da vi gerne vil være gravide med nr.3 sådan snart, får vi jo ikke et april barn, men er dette ikke også fuldstændig lige meget? Vi skal da lade den tossede ide sive ud, ikke? 

Det får mig til at tænke på, hvad måned er dine/dit barn født i? 

Mine er født i marts. Den 29. og den 30. Det var ikke planlagt og vi var glade for at lillebror ikke kom på storebrors fødselsdag men lige ventede til dagen efter.. Vi havde satsede på at lillebror skulle komme til april eller maj, men det gik altså lidt hurtigere med at blive gravid end planlagt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.