Når man har en drøm, som partneren siger NEJ til.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2019

Anonym

JD skriver:

Jeg kan desværre ikke prale af min sang stemme, og tænker den er ret vigtig i gospel?  

Jeg elsker at synge! Det bare ikke en fryd for øret. 

Altså jeg er nok en af de yngste på mit hold. Jeg synger dog(hvis jeg selv skal sige det) ret godt og har også noget solo på holdet. Men jeg vil sige at mange af dem der er der er for hyggens skyld og stemningen ved gospel. Det er bestemt ikke for deres skønsangs skyld men det lyder skide godt alligevel og hvis instruktøren er dygtig, skal han nok hjælpe alle godt på vej. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2019

JD

Sprit25 skriver:

Åh. Det er da lidt sødt, han får det sådan ved tanken om en anden mand og dig har du så ikke en veninde, der kunne tage med? 

Det ligner ham slet ikke, at vise sig sårbar på den her måde, så den side af ham er sød at se. Han er normalt en meget kæk mand, sådan lidt flabet, med et glimt i øjet. Så jorden må virkelig have skælvet under ham med det her emne 

Anmeld Citér

12. august 2019

Rundtpågulvet

Kunne der hjælpe ham til accept hvis du gik til dans med en veninde i stedet? Der er vel ingen nagelfast regel om hvilket køn ens dansepartner skal have 

Anmeld Citér

12. august 2019

JD

Rundtpågulvet skriver:

Kunne der hjælpe ham til accept hvis du gik til dans med en veninde i stedet? Der er vel ingen nagelfast regel om hvilket køn ens dansepartner skal have 

Det havde han ikke haft et problem med, jeg vil bare gerne gå til noget, hvor man på sigt kan vinde nogle konkurrencer, og jeg tror reglerne siger det skal være mand/kvinde.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.