Jeg synes det er svært. Altså du kan 100% ikke rigtig gøre noget. Men jeg ville også have ondt i maven over det hvis det var min datter. Og det siger jeg selvom jeg selv er kæreste med en mand der er næsten 10år ældre end jeg. Og da jeg var 18 flirtede for heftigt med en kollega midt i 30'erne. Og havde en "affære" med en på 26 i samme alder...
Men man er nok altid lidt ømtålelig når det pludselig gælder ens egne "små pus".
Nu er jeg selv 29 - så cirka jævnaldrende med manden der. Mit liv indeholder fast ejendom, 2 unger, 10 år på arbejdsmarkedet og nu igang med nr 2 uddannelse.
Andre jeg kender fra samme årgang som jeg - igang med uddannelse eller arbejder, bor til leje (ikke at man ikke kan det hele livet - men det forsimpler mange ting ift hvis man har sit eget, det kræver mange spekulationer, tid og penge) , single og går i byen eller andre arrangementer hver eller hveranden weekend... Ikke meget forskel fra en 17-18 årigs virkelighed egentlig
det er jo vidt forskelligt hvor man er i sit liv i forskellige aldre. Mange mænd føler sig ikke klar til at stifte familie før de nærmer sig 40 - eller mere.. jeg bor selv sammen med en mand nu der er 38 og han tænker det vil være passende at tænke på fælles børn for os når han er 42... Så, da han var 28 var han jo laaaaaaangt fra der hvor jeg er nu som 29 årig
Anmeld
Citér