min datter ses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2019

Soonmom

Jeg kan helt ærligt ikke se noget problem?

- 10 år er da en fin aldersforskel og hun er jo voksen (om 3 uger) og ikke et barn kunne forstå hvis hun var 14-15 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg var også 17, da jeg fik en 11 år ældre kæreste. I bagklogskabens lys skulle jeg aldrig have været sammen med ham, men det var pga. hans personlighed og ikke hans alder. Mine forældre støttede mig i forholdet, og jeg var nok blevet pænt sur, hvis de havde gjort det modsatte 

Anmeld Citér

7. august 2019

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres input, det gør mig en del mere rolig.

Jeg tror jeg vil tage en snak med hende om at tage ham med herhjem en dag så vi kan møde ham.

Anmeld Citér

7. august 2019

LSS

Først vil jeg sige at jeg SLET IKKE forstår vedkommende der nærmest sidestiller det med pædofili 

Dernæst vil jeg sige; vær positiv, spørg ind til dem/ham, evt inviter dem til middag  Det vil din datter elske dig for! Generelt synes jeg ikke alderen er et problem, det kommer meget an på hvordan man er som menneske. Og hvis hun er glad, og han behandler hende pænt så kan jeg virkelig IKKE se problemet. 

Anmeld Citér

7. august 2019

LSS

Tjullehej skriver:

Jeg ville have det meget stramt med det. Man er godt nok ikke samme sted i livet når man er 17 og henholdsvis 28 år. En på 17 år er næsten så ungt det kan være før det er pædofili. Hvorfor i sl verden ser han ikke en på en passende alder- 11 år er godt nok meget i den alder.

Du får ikke noget ud af at puste dig op og blive sur. Men jeg ville tage en stille og rolig snak og spørge til om hun har overvejet aldersforskellen. For mig handler det også om respekt. Sniger de sig rundt for at I ikke ved det fordi han godt ved det ikke er helt optimalt eller..?

Næsten pædofili?  Den kommentar er mere vanvittig end det omtalte enme. 

Hvorfor er det ikke helt optimalt med den aldersforskel? 

Anmeld Citér

7. august 2019

B&J

Jeg syntes det er super fin min er også 11år ældre og vi har snart været sammen i 11år og ja min sidste kæreste var 9år ældre 

Anmeld Citér

7. august 2019

Missyou

Tja. Jeg var 16 da jeg fandt min nuværende mand som er 25 år ældre �� vi har nu været sammen i 8 år og har to børn. 

Anmeld Citér

7. august 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tjullehej skriver:

Jeg ville have det meget stramt med det. Man er godt nok ikke samme sted i livet når man er 17 og henholdsvis 28 år. En på 17 år er næsten så ungt det kan være før det er pædofili. Hvorfor i sl verden ser han ikke en på en passende alder- 11 år er godt nok meget i den alder.

Du får ikke noget ud af at puste dig op og blive sur. Men jeg ville tage en stille og rolig snak og spørge til om hun har overvejet aldersforskellen. For mig handler det også om respekt. Sniger de sig rundt for at I ikke ved det fordi han godt ved det ikke er helt optimalt eller..?

Det har intet med pædofili at gøre, og det er heller ikke “lige før”, det har. Pædofile er seksuelt tiltrukket af BØRN, ikke af kønsmodne, næsten myndige unge.  

Jeg kan sagtens se, det ikke er uproblematisk. 

Anmeld Citér

7. august 2019

Tommelise

Soonmom skriver:

Jeg kan helt ærligt ikke se noget problem?

- 10 år er da en fin aldersforskel og hun er jo voksen (om 3 uger) og ikke et barn kunne forstå hvis hun var 14-15 år

Der er jo forskel på, om den ene er 17 og den anden 28.

Eller om den ene er 30 og den anden 41.

Det kaa sagtens gå godt, men en 17-årig er som regel et helt andet sted i sit liv end en 28-årig.

Anmeld Citér

8. august 2019

Anonym

Jeg har ikke nogen gode råd til dig da jeg selv er i en situation hvor jeg føler mig hjælpeløs. Men min datter på 15 er sammen med en på 25 der selvfølgelig bor alene og har en succesfuld restaurant. Men håber hun snart bliver træt af hans arbejdstimer og opdager at de ikke er samme sted i livet. Jeg har indtil nu nægtet og møde ham... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.