Shopping ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2019

Abracadabra

Morten Elsøe er faktisk mega sej ift at gennemskue slankeverdenens bullshit. For der er MEGET bullshit. Jeg synes nok, at de der hyper forarbejdede madvarer er rimelig ringe. Så hellere lidt frugt med skyr og honning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2019

Awd

Fru Jørgensen skriver:

Miljøet er netop stort på insta da flere influencers lever af andres naivitet. Hvis du ved bare en lille smule om ernæring og træning ville du netop vide, at det er fuldstændig unødvendigt med ekstra protein eller “zero” produkter. Det er en fed forretning for dem der sælger det og sælger drømmen om det perfekte liv....

Ja gu er det da unødvendigt!

Men det er der jo så meget der er?! Chokolade og slik er jo heller ikke nødvendigt, men lækkert alligevel?! 

Men derfor kan man jo godt lave sjove og lækre desserter af det alligevel 

Det er bare så typisk at man ikke kan stille et spørgsmål herinde og så skal der komme de her svar Hold dig da til spørgsmålet eller hop videre

Men de andre som gad at svare på mit spørgsmål mange tak

Anmeld Citér

28. juli 2019

Tommelise

Awd skriver:

Ja gu er det da unødvendigt!

Men det er der jo så meget der er?! Chokolade og slik er jo heller ikke nødvendigt, men lækkert alligevel?! 

Men derfor kan man jo godt lave sjove og lækre desserter af det alligevel 

Det er bare så typisk at man ikke kan stille et spørgsmål herinde og så skal der komme de her svar Hold dig da til spørgsmålet eller hop videre

Men de andre som gad at svare på mit spørgsmål mange tak

Men hvorfor så ikke bare spise lidt chokolade i stedet for ? Det er da sundere.

Men måske er det ikke vigtigt, at det er sundere, og så beklager jeg, hvis jeg har misforstået.

Anmeld Citér

28. juli 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Awd skriver:

Tak for rådene (selvom jeg ikke bad om dem) jeg har FULDT ud styr på træning (massere og hård træning, kost sammensætning, mængder, proteiner, kulhydrater, kalorier osv og har også tabt mig en hel del)

Nu manglede jeg udelukkende anbefalinger på de nævnte prudukter til at eksperimentere lidt med

Hvordan kan man tabe sig ved at massere? Det har jeg aldrig hørt om? 

Anmeld Citér

28. juli 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Abracadabra skriver:

Jeg har tabt 10 kg på skyr, chia, hårdkogte æg og mindre portionsstørrelser... kedeligt, billigt og ekstremt effektivt. 

Chia?? Har du udelukkende levet af det? Altså skyr og æg også? Jeg vil mega gerne tabe 10kg. Og det der; det lyder overskueligt!! Og nu kan jeg jo efterhånden forstå, du er læge - så det må vel være fornuftigt nok 

Anmeld Citér

28. juli 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Chia?? Har du udelukkende levet af det? Altså skyr og æg også? Jeg vil mega gerne tabe 10kg. Og det der; det lyder overskueligt!! Og nu kan jeg jo efterhånden forstå, du er læge - så det må vel være fornuftigt nok 

Jeg mente iøvrigt; hvad er chia? 

(Spørg om hvilken helst chokolade og jeg kender svaret ) men med det sunde er jeg bare 

Anmeld Citér

29. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Selvfølgelig er det unødvendigt, men jeg har været glad for forskellige zero toppings (særligt hasselnød) i iskaffe (koldbrygget kaffe, mælk og isterninger og så topping). Det er virkelig mums og smager 100% syndigt uden at være det.

Anmeld Citér

29. juli 2019

Abracadabra

CKJ skriver:

Hehe, jeg forsimplede vist min kostomlægning ret meget lige dér... Lidt mere uddybet byttede jeg min sædvanlige store morgenmad ud med en lille portion skyr med chiafrø og frugt. Min normale tur til frokostbuffeten blev byttet ud med rugbrød med hårdkogt æg eller makrel. Min normale eftermiddagssult blev stillet med 2 små stykker rugbrød med begrænset mængde pålæg. Og min aftensmad blev nok halveret (fordi jeg har tendens til overspisning). Og jeg droppede slik, kage og snacks helt i 3 mdr. Og løb en lille smule mere. Det var den stadigt korte, men meget længere version. 

Og så stillede jeg belønninger op undervejs: Lækre ting, jeg måtte købe til mig selv efter de næste 3 kg fx. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Abracadabra

CKJ skriver:

Jeg mente iøvrigt; hvad er chia? 

(Spørg om hvilken helst chokolade og jeg kender svaret ) men med det sunde er jeg bare 

Og chia er et frø. Ligesom hørfrø eller hampfrø. Det skulle mætte lidt mere... Tjah, skyr mætter jo også. Jeg tror i virkeligheden, at det handler om at få noget ret uforarbejdet mad (frø, fuldkorn som fx grovvalsede havregryn eller lignende). Og så handler det om mængden. 

Jeg er og var ret pjattet med Morten Elsøes podcasts. Hør dem! Dér bliver man klogere hvert minut - især på ens egen psykologi. 

Anmeld Citér

27. december 2020

snut

Baby17 skriver:

skær ned på slik, sodavand, hvidt brød, stivelse og op på grøntsager, fuldkorn og proteiner. Så kommer det stille og roligt. 

Jeg er uddannet indenfor sundheds området og vidste godt hvad der er godt og skidt at spise, men jeg investerede alligevel i et forløb hos en diætist. Det har hjulpet mig så meget. Jeg har en kostplan, som er super nem at spise efter og der er stadig plads til lidt chokolade eller vin engang imellem. 

Det er ikke den hurtigste måde at tabe sig på men helt sikkert den sundeste.

stille og rottligt

et forløb hos en diætist

super nem

slik soda hjulpet mig så meget

plads til lidt chokolade

eller mellem

godt og

skidt

at spise

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.