Shopping ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
18 svar
17 synes godt om
28. juli 2019

Awd

Profilbillede for Awd

HIT ME med ALT du kan komme i tanke om af lækre ting Isis/bodylab/barebells/whey osv (både dessert og mad/smoothie osv sukkerfri, fedtfri, proteinrig) 

Jeg skal shoppe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2019

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Awd skriver:

HIT ME med ALT du kan komme i tanke om af lækre ting Isis/bodylab/barebells/whey osv (både dessert og mad/smoothie osv sukkerfri, fedtfri, proteinrig) 

Jeg skal shoppe

Jeg har tabt 10 kg på skyr, chia, hårdkogte æg og mindre portionsstørrelser... kedeligt, billigt og ekstremt effektivt. 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Baby17

Profilbillede for Baby17

skær ned på slik, sodavand, hvidt brød, stivelse og op på grøntsager, fuldkorn og proteiner. Så kommer det stille og roligt. 

Jeg er uddannet indenfor sundheds området og vidste godt hvad der er godt og skidt at spise, men jeg investerede alligevel i et forløb hos en diætist. Det har hjulpet mig så meget. Jeg har en kostplan, som er super nem at spise efter og der er stadig plads til lidt chokolade eller vin engang imellem. 

Det er ikke den hurtigste måde at tabe sig på men helt sikkert den sundeste.

Anmeld Citér

28. juli 2019

Awd

Profilbillede for Awd

Tak for rådene (selvom jeg ikke bad om dem) jeg har FULDT ud styr på træning (massere og hård træning, kost sammensætning, mængder, proteiner, kulhydrater, kalorier osv og har også tabt mig en hel del)

Nu manglede jeg udelukkende anbefalinger på de nævnte prudukter til at eksperimentere lidt med

Anmeld Citér

28. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11