Shopping ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
18 svar
17 synes godt om
28. juli 2019

Awd

Profilbillede for Awd

HIT ME med ALT du kan komme i tanke om af lækre ting Isis/bodylab/barebells/whey osv (både dessert og mad/smoothie osv sukkerfri, fedtfri, proteinrig) 

Jeg skal shoppe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2019

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Awd skriver:

HIT ME med ALT du kan komme i tanke om af lækre ting Isis/bodylab/barebells/whey osv (både dessert og mad/smoothie osv sukkerfri, fedtfri, proteinrig) 

Jeg skal shoppe

Jeg har tabt 10 kg på skyr, chia, hårdkogte æg og mindre portionsstørrelser... kedeligt, billigt og ekstremt effektivt. 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Baby17

Profilbillede for Baby17

skær ned på slik, sodavand, hvidt brød, stivelse og op på grøntsager, fuldkorn og proteiner. Så kommer det stille og roligt. 

Jeg er uddannet indenfor sundheds området og vidste godt hvad der er godt og skidt at spise, men jeg investerede alligevel i et forløb hos en diætist. Det har hjulpet mig så meget. Jeg har en kostplan, som er super nem at spise efter og der er stadig plads til lidt chokolade eller vin engang imellem. 

Det er ikke den hurtigste måde at tabe sig på men helt sikkert den sundeste.

Anmeld Citér

28. juli 2019

Awd

Profilbillede for Awd

Tak for rådene (selvom jeg ikke bad om dem) jeg har FULDT ud styr på træning (massere og hård træning, kost sammensætning, mængder, proteiner, kulhydrater, kalorier osv og har også tabt mig en hel del)

Nu manglede jeg udelukkende anbefalinger på de nævnte prudukter til at eksperimentere lidt med

Anmeld Citér

28. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det meste synes jeg smager ret skidt/kunstigt. Den eneste bar jeg synes er tilnærmelsesvis lækker, er easis soft bar med karamel i. Den kan fåes i rema1000. Men.. den er på 100 kcal. Det synes jeg er for meget for så lille en bar. Jeg kan få en del mere for 100kcal hvis jeg selv laver en snack med vaniljeskyr, lidt frugt og hakket mørk chokolade

men baren er fin hvis man craver et eller andet om eftermiddagen på vej hjem fra job  

Anmeld Citér

28. juli 2019

Fru Jørgensen

Profilbillede for Fru Jørgensen
Awd skriver:

Tak for rådene (selvom jeg ikke bad om dem) jeg har FULDT ud styr på træning (massere og hård træning, kost sammensætning, mængder, proteiner, kulhydrater, kalorier osv og har også tabt mig en hel del)

Nu manglede jeg udelukkende anbefalinger på de nævnte prudukter til at eksperimentere lidt med

Hvis du vitterligt har styr på kost, træning mv, så undre det mig meget at du spørger til supplements produkter. Medmindre du er undervægtig eller elitesportsudøver, så er det direkte penge ud af vinduet 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Awd

Profilbillede for Awd
Fru Jørgensen skriver:

Hvis du vitterligt har styr på kost, træning mv, så undre det mig meget at du spørger til supplements produkter. Medmindre du er undervægtig eller elitesportsudøver, så er det direkte penge ud af vinduet 

Sikke en omgang sludder

Man kan da sagtens spørge ind til anbefalinger bare fordi man har helt styr på tingene eller hvad?

Fordi man har lyst til at prøve noget nyt og trylle lidt i køkkenet med lækre alternativer, at du så syntes det er penge ud af vinduet må du jo om

Men ved jo der findes en del alternativer til ekstra protein osv (og IGEN JA, det kan man også få via alm kost, men hvis man kan variere det med f.eks en omgang protein pandekager og zero topping efter styrketræning er det da bare lækkert )

Det kunne jo være der sad nogle som mig og syntes det var fedt at eksperimentere med de forskellige supplementer

Anmeld Citér

28. juli 2019

Awd

Profilbillede for Awd
Fru Jørgensen skriver:

Og fedt at du lige stiller spørgsmålstegn ved om jeg nu "vitterligt har styr på det" hahahaha 

Miljøet et kæmpe stort på insta, måske jeg bare skal bliver dér, kunne jo være der var en der tryllede fede ting frem med protein/zero produkter herinde

Anmeld Citér

28. juli 2019

2018mor

Profilbillede for 2018mor
Awd skriver:

Jeg skal shoppe

Nupos karamel og hasselnød barer synes jeg er godt De er ret “rustikke” i det, så de mætter både maven og den søde tand

Anmeld Citér

28. juli 2019

Fru Jørgensen

Profilbillede for Fru Jørgensen
Awd skriver:

Og fedt at du lige stiller spørgsmålstegn ved om jeg nu "vitterligt har styr på det" hahahaha 

Miljøet et kæmpe stort på insta, måske jeg bare skal bliver dér, kunne jo være der var en der tryllede fede ting frem med protein/zero produkter herinde

Miljøet er netop stort på insta da flere influencers lever af andres naivitet. Hvis du ved bare en lille smule om ernæring og træning ville du netop vide, at det er fuldstændig unødvendigt med ekstra protein eller “zero” produkter. Det er en fed forretning for dem der sælger det og sælger drømmen om det perfekte liv....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.