Anonym skriver:
Hun har sit hjem i ro og fred. Gæsterne sidder jo ikke inde i køkkenet, men er udenfor. Det er en fin fordeling for begge at få hver deres behov opfyldt, men TS gør det til en krænkelse ved at opfatte det grænseoverskridende, at han har besøg udenfor.
Jeg kunne slet ikke holde ud min mand ‘bare’ skulle sidde og sludre og hygge sig hver eneste dag - selv i garagen - når man har to børn og er liv der skal fungere ved siden af. Angst eller ej. Jeg har også i perioder lidt af angst. Min mand kan heller ikke forstå altid hvordan, det mon er at lide af angst. Men han prøver 
men uanset - så burde din mand jo hjælpe dig i hverdagen og ikke ‘bare’ småhygge sig, uden nogen form for forståelse af, at det praktiske med to børn også skal fungere? Men det lyder ikke til, det er et problem for dig? Det synes jeg er sejt, du kan acceptere i din situation. 
Men som en anden foreslår; tag ham med til et møde en dag, ved din psykolog eller terapeut - det kan nogen gange, give et mere nuanceret billede af, hvad angst er for en træls følgesvend. 
Anmeld
Citér