Kæmpe kram til jer ! Det er SÅ hårdt, og dagene bli'r meget lange..
Mit barn havde heller ikke læst alle de fakta fra Google om babysøvn og alle de nemme børn 
GLEM Google, og mærk efter hvad der virker for JERES barn. For børn er så forskellige. Accept er nok mit bedste råd. Accepter det er hårdt, tal om det, aflast hinanden og hvis baby vil hænge på jer, så skal baby det! Hvis han vil sove i jeres arme, så lad ham. Lad vær at blive frustreret over at han "skal kunne", eller "hvorfor gør han ikke som..." for børn er virkelig så forskellige. Jeg har selv en der kun kunne sove hos mig, og jeg kunne dårligt trække vejret så vågnede han. Det er hårdt.
Men.. Det går over! Som andre skriver, det er bare en fase. Og om 2 uger når i endelig har fundet noget der virker så skifter det
.. sådan vil det være de næste par år.
Hvis I føler han har ondt et sted, så afprøv en masse ting. Måske virker det, eller lindre lidt - måske ikke. Men halv-fattig det bli'r man hurtig.. Men hvis det kan give jer ro at i har prøvet noget i det mindste, så prøv jer frem.
Det er okay at være frustreret, men accepter at i måske bare ikke har så nemt et barn som naboen. Gør hvad der virker for jer, uanset hvad det er!! I skal nok klare det. Det lover jeg...

Anmeld
Citér