Sig mig lige engang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

CarinaSB

Da jeg fødte Noah skulle jeg selv have tøj med til mig selv og ham .. Og per skulle betale for at være der (randers sygehus) Og det kostede os lige 1000 kr for 3 dage ... Puha

Og jeg skulle selv have bleer med ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Mira0911

NoOne skriver:

Jeg fødte Emil på Silkeborg sygehus, og jeg skulle selv have alt med - Udover bleer og bind.
Dyne til Emil, pude til Emil, tøj til ham, tøj til mig selv osv. osv. osv.
Jeg fødte en tirsdag, og torsdag morgen spurgte jeg om jeg ikke måtte komme hjem om aftenen - Det måtte jeg bare ikke. Færdig basta !
Fredag morgen spurgte jeg en ny sygeplejerske, og det måtte jeg selvfølgelig gerne. Jeg blev ikke en go mor, hvis jeg skulle være et sted, hvor jeg ikke var tilpas. Så jeg var hjemme fredag ved middagstid.
Jeg kan ikke rose Silkeborg sygehus for så meget, udover at de var gode til at spørge om jeg ville ud og have frisk luft, for så kunne de holde øje med Emil imens.
Ja, maden var sgu også elendig .. ØV !!!

Synes også maden var ret kedelig..

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

Hvis det er en regel sygehusene ikke følger, hvorfor skulle den så laves...

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

den er vel lavet for de sygehuse hvor der ikke er ressourcer nok...men det er da fint at der er så mange steder som gør det bedre fordi de kan :0)

Dutte84 skriver:

Hvis det er en regel sygehusene ikke følger, hvorfor skulle den så laves...

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

den er vel lavet for de sygehuse hvor der ikke er ressourcer nok...men det er da fint at der er så mange steder som gør det bedre fordi de kan :0)

da jeg gik til jm for et år siden, sagde hun at det var alle sygehuse der startede den regel...

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

da jeg gik til jm for et år siden, sagde hun at det var alle sygehuse der startede den regel...

det var sikkert også tanken.... men der er så åbenbart steder der har bedre muligheder.....

der var flere regler der blev ændret den gang.... men jeg vil nu også hellere have mit eget tøj på, give den lille vores eget på og have den lilles egen dyne med...

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg synes egentlig det er fair nok at man selv skal have tingene med.... og selvfølgelig har de da bleer osv hvis man kommer ind akut.... synes det er bedre de prøver at fokusere på at man kan have faderen overnattene det eller de første døgn... det er ikke alle steder man har den mulighed, heller ikke hvis man selv betaler

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

det var sikkert også tanken.... men der er så åbenbart steder der har bedre muligheder.....

der var flere regler der blev ændret den gang.... men jeg vil nu også hellere have mit eget tøj på, give den lille vores eget på og have den lilles egen dyne med...

Ja det ville jeg helt klart også... Vi fik afvide vi skulle lade det blive hjemme, da vi blev sendt videre til Viborg og blev indlagt der...

Anmeld

21. oktober 2009

Mathilde

MaleneGærup skriver:

Jeg skal også føde i Thisted og har også fået at vide at både mig og kæresten må være der i 5 dage, fordi det er vigtigt at vi alle 3 får en go start og at kæresten også får en fornemmelse af hvorfor det er vigtigt at amme og have ro til det.

Hvad havde du ellers med i Thisted?

Dejligt at du skal føde i Thisted

Jeg havde tøj med til mig selv og min kæreste samt tøj til Celina. Og selvføjgelig toiletsager, kamera, mobil, div. opladere osv.

Men i princippet kunne jeg bare bruge sygehusets tøj til både Celina og mig, men jeg havde det bedst i mit eget og Celina fik også hurtigt sit eget på Sygehusets tøj var også ret stort...

Anmeld

21. oktober 2009

Valle81

Jeg ved ikek hvordan det er idag, men det skal jeg da have undersøgt:0)

Da jeg fik min datter på Viborg Sygehus, havde jeg intet med. Jo en tandbørste og lidt tøj, men dyne osv slet ikke. Da Asta blev født fik hun en sygehus dyne om sig, og den havde vi til vi tog hjem. Vi kunne skifte sengetøj som vi ville. Der var bleer, tøj til børn og voksne, som vi havde lyst.

Men nu er der kommet patient hotel siden sidst, så aner ikke hvordan det fungere, men denne gang skal vi jo også hjem med det samme:0)

Christina

19+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.