Sig mig lige engang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Mira0911

Er det ikke på samtlige sygehuse den nye regel trådte i kraft d. 1/1-09 at man selv skal have de samtlige ting med til den bette samt dyne?

Sygehuset vil ikke have tøj og dyne til rådighed pga der skal spares..

KAN virkelig ikke passe det kun er Silkeborg Sygehus det er sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Diana...

Jo det er det men det ikke alle syge huse der går så meget op i det hvorfor da?

Anmeld

20. oktober 2009

Munder

Jeg ved da ikke om det er så nyt.

Da jeg fødte Andrea  i september 06, skulle vi også selv have dyne med, da der blev stjålet rigtig mange, og det derfor var en stor ekstraudgift for hospitalet.

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Jo det er det men det ikke alle syge huse der går så meget op i det hvorfor da?

Bare for at høre... Hvis sygehusene ikke går op i det, synes jeg da ikke den regel skulle være trådt i kraft...

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Bare for at høre... Hvis sygehusene ikke går op i det, synes jeg da ikke den regel skulle være trådt i kraft...

Selvfølge følger de det meste af det men jeg ved at herning de vil ikke sende første gangs fødende hjem efter 2 dage hvis deres mælk ikke er faldet til fx. Men jeg sgu lige glad dem der følger det følger det dem som ikke gør jamen det jo bare skønt for dem der ligger der og får den ekstra service. 

Anmeld

20. oktober 2009

Lone Jakobsen

Diana... skriver:

Selvfølge følger de det meste af det men jeg ved at herning de vil ikke sende første gangs fødende hjem efter 2 dage hvis deres mælk ikke er faldet til fx. Men jeg sgu lige glad dem der følger det følger det dem som ikke gør jamen det jo bare skønt for dem der ligger der og får den ekstra service. 

generelt synes jeg også kun der er ros til Herning sygehus... fødte min yngste derinde og selv om der stod 4-6 timer måtte man blive... ja så tog vi først derfra efter en god morgenmad kl 10... selv om jeg fødte kl 2.

Anmeld

20. oktober 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Jeg måtte tage hjem 3 dagen selvom min mælken ikke løb til mere og ammningen ikke fungerede men fik overhovede heller ingen hjem på OUH, måtte selv kæmpe med det da vi kom hjem.

vi skulle heller ikke have noget med til nicklas tøj, bler dyne det hele var derude men valgte ta give ham eget tøj på og sove med egen dyne.

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

nutche skriver:

generelt synes jeg også kun der er ros til Herning sygehus... fødte min yngste derinde og selv om der stod 4-6 timer måtte man blive... ja så tog vi først derfra efter en god morgenmad kl 10... selv om jeg fødte kl 2.

Ja nemlig Jeg fødte på silkeborg vi ville hjem dagen efter og det sagde de ok til selv om der var en masse som de skulle tjekke først som de ikke gjorde og som vi ikke vidste de skulle men det sagde de til os på herning som vi kom ind på samme aften som vi kom hjem pga Lucas ikke lige havet det så godt om aften og der sagde det at de ville aldrig havet send os hjem Lucas havet ikke tisset endnu og de havet ikke tjekket hans hånd tage osv osv osv. så der var jeg glad for at herning ikke følger reglerne til punkt og prikke hvis de ikke føler det det rigtig. 

Anmeld

20. oktober 2009

Lone Jakobsen

Diana... skriver:

Ja nemlig Jeg fødte på silkeborg vi ville hjem dagen efter og det sagde de ok til selv om der var en masse som de skulle tjekke først som de ikke gjorde og som vi ikke vidste de skulle men det sagde de til os på herning som vi kom ind på samme aften som vi kom hjem pga Lucas ikke lige havet det så godt om aften og der sagde det at de ville aldrig havet send os hjem Lucas havet ikke tisset endnu og de havet ikke tjekket hans hånd tage osv osv osv. så der var jeg glad for at herning ikke følger reglerne til punkt og prikke hvis de ikke føler det det rigtig. 

ja det er altså skønt at de ikke gør det. min mand fik en seng kørt ind på fødestuen bagefter...så ku vi lige sove lidt det synes jeg var vild luksus.

Anmeld

20. oktober 2009

MorTilGustav

nutche skriver:

Ja, jeg var faktisk på rundvisning på Herning fødegang i går og det så virkelig lækkert ud! Som førstegangsfødende er man på "hotellet" i 2 døgn med eget værelse hvor der udover ens egen seng er seng til både bebs og partner (MED dyne og pude..!). Partneren skal dog betale for overnatning (mener det er 150 kr pr nat).. Men der var eget toilet/bad med bind og bleer.. Og en lækker kantine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.