Sig mig lige engang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

DortheSimonsen

Jeg fødte d. 11(8-09 på Herning sygehus. Jeg skulle intet have med til Victor. Og skulle heller ikke have tøj med til mig selv, og bind var der også til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

NaFe

Jeg fødte d 4 jan 09 og skulle intet have med på glostrup...og det skal man stadig ikke. Skulle min veninde i hvert fald ikke der fødte for 2 mdr siden.... Der var alt man skulle bruge

Anmeld

20. oktober 2009

Lone Jakobsen

Cecilia84 skriver:

Ja, jeg var faktisk på rundvisning på Herning fødegang i går og det så virkelig lækkert ud! Som førstegangsfødende er man på "hotellet" i 2 døgn med eget værelse hvor der udover ens egen seng er seng til både bebs og partner (MED dyne og pude..!). Partneren skal dog betale for overnatning (mener det er 150 kr pr nat).. Men der var eget toilet/bad med bind og bleer.. Og en lækker kantine 

ja og deres føde afdeling er bare super lækker

Anmeld

20. oktober 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Er det ikke på samtlige sygehuse den nye regel trådte i kraft d. 1/1-09 at man selv skal have de samtlige ting med til den bette samt dyne?

Sygehuset vil ikke have tøj og dyne til rådighed pga der skal spares..

KAN virkelig ikke passe det kun er Silkeborg Sygehus det er sådan...

Vi fik både dyne, tæppe, bleer, stofbleer, skiftetøj osv osv osv da jeg fødte påKolding sygehus i august

Anmeld

20. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte på Gentofte Hospital (i marts) og jeg skulle ikke have noget med til, hverken Lina eller mig selv

Anmeld

21. oktober 2009

Sees

Jeg fødte Emil på Silkeborg sygehus, og jeg skulle selv have alt med - Udover bleer og bind.
Dyne til Emil, pude til Emil, tøj til ham, tøj til mig selv osv. osv. osv.
Jeg fødte en tirsdag, og torsdag morgen spurgte jeg om jeg ikke måtte komme hjem om aftenen - Det måtte jeg bare ikke. Færdig basta !
Fredag morgen spurgte jeg en ny sygeplejerske, og det måtte jeg selvfølgelig gerne. Jeg blev ikke en go mor, hvis jeg skulle være et sted, hvor jeg ikke var tilpas. Så jeg var hjemme fredag ved middagstid.
Jeg kan ikke rose Silkeborg sygehus for så meget, udover at de var gode til at spørge om jeg ville ud og have frisk luft, for så kunne de holde øje med Emil imens.
Ja, maden var sgu også elendig .. ØV !!!

Anmeld

21. oktober 2009

Mist

Feluca09 skriver:

Jeg fødte d 4 jan 09 og skulle intet have med på glostrup...og det skal man stadig ikke. Skulle min veninde i hvert fald ikke der fødte for 2 mdr siden.... Der var alt man skulle bruge

Det er os korrekt, man skal ikke selv have tingene med på glostrup de har alt til rådighed, har født mine 2 piger her og venter nr. 3. her os. og der er ikke sket nogen ændringer i det. Men har nu alligevel selv altid haft bleer og tøj med til den lille. Da jeg bedst kan lide og ha eget tøj på den lille trold.

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Ej det er da en underlig regl altså. Hvad så hvis det sker akut og i løbet af få timer og man bare ikke har nået noget som helst. Skal ungen så ligge uden ble og dyge/tøj indtil man kan få fat i en som kan skaffe det

Anmeld

21. oktober 2009

Mathilde

Da jeg fødte for 3mdr siden, skulle vi ikke have noget med og både min kæreste og mig måtte være der i 5 dage.

Jeg fødte i Thisted. Dejligt fødested!

Anmeld

21. oktober 2009

MaleneGærup

Mathilde skriver:

Da jeg fødte for 3mdr siden, skulle vi ikke have noget med og både min kæreste og mig måtte være der i 5 dage.

Jeg fødte i Thisted. Dejligt fødested!

Jeg skal også føde i Thisted og har også fået at vide at både mig og kæresten må være der i 5 dage, fordi det er vigtigt at vi alle 3 får en go start og at kæresten også får en fornemmelse af hvorfor det er vigtigt at amme og have ro til det.

Hvad havde du ellers med i Thisted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.