Hvor tit er jeres børn syge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2019

1518

Min ældste gik i dagpleje, var flaskebarn og er syg 1-2 gange om året (udover snot og medfølgende astmatisk bronkitis). Den yngste går i vuggestue, blev ammet indtil 14 måneder og har været syg hveranden uge siden vuggestuestart i december. Det har været en skøn blanding af RS-virus, 3-dages feber, mellemørebetændelse og efterfølgende dræn, maveinfluenza og almindelig influenza. Og så selvfølgelig de almindelige forkølelser, som hos den store betyder snot og hoste, men med den lille er det desværre også altid lig med feber og medfølgende sygedage. Lige nu har hun 39 i feber, men hun fik sin MFR-vaccine i sidste uge, så vi håber lidt, at hun “bare” oplever bivirkningerne herfra lidt tidligere end normalt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
1518 skriver:

Min ældste gik i dagpleje, var flaskebarn og er syg 1-2 gange om året (udover snot og medfølgende astmatisk bronkitis). Den yngste går i vuggestue, blev ammet indtil 14 måneder og har været syg hveranden uge siden vuggestuestart i december. Det har været en skøn blanding af RS-virus, 3-dages feber, mellemørebetændelse og efterfølgende dræn, maveinfluenza og almindelig influenza. Og så selvfølgelig de almindelige forkølelser, som hos den store betyder snot og hoste, men med den lille er det desværre også altid lig med feber og medfølgende sygedage. Lige nu har hun 39 i feber, men hun fik sin MFR-vaccine i sidste uge, så vi håber lidt, at hun “bare” oplever bivirkningerne herfra lidt tidligere end normalt. 

Åh ja - så meget for, at amme og det skulle være sundt 

nå, men det er ‘rart’ at høre jeg ikke er den eneste i den både.

Anmeld Citér

27. maj 2019

Mortilah

Vores på 3 havde to døgn med snotnæse omkring jul og så igen 2-3 døgn med forkølelse for få uger siden. Derudover har der ikke været noget så længe jeg kan huske. Vi har vist virkelig været heldige. Vi har sjældent barn med feber eller løbende næse, men derimod døjet med lus, børneorm og vandvorter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.