Hvor tit er jeres børn syge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2019

lineog4

CKJ skriver:

Kuk 1-3 dage om året????? Det lyder da rimelig ok. 

Åh ja - vi må vel bare knibe ballerne sammen 

Ja det er mere end okay, men sådan var der absolut ikke da den yngste var lille, der var det stort set hveranden mandag hele året rundt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
lineog4 skriver:

Ja det er mere end okay, men sådan var der absolut ikke da den yngste var lille, der var det stort set hveranden mandag hele året rundt 

Nåh på den måde. Ja, det er faktisk også sådan det er her pt. 

Pyha - man må håbe ens arbejde er forstående hele vejen igennem de her første år. Jeg kan selvfølgelig også håbe på, at det holder lidt igen 

Anmeld Citér

26. maj 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Begge mine har været virkelig meget syge. De går begge i dagpleje. Jeg kan jo ikke sige om det havde været værre hvis de havde gået i vuggestue. Oven i er de begge blevet langtidsammet. Man skulle da næsten tro at det havde hjulpet lidt på deres immunforsvar, men desværre ikke. Med den ældste er det heldigvis blevet bedre med alderen. Det bliver det forhåbentlig også med den store.

Anmeld Citér

26. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
JC2014 skriver:

Begge mine har været virkelig meget syge. De går begge i dagpleje. Jeg kan jo ikke sige om det havde været værre hvis de havde gået i vuggestue. Oven i er de begge blevet langtidsammet. Man skulle da næsten tro at det havde hjulpet lidt på deres immunforsvar, men desværre ikke. Med den ældste er det heldigvis blevet bedre med alderen. Det bliver det forhåbentlig også med den store.

Puha. Jeg synes bare virkelig det er presset med arbejde osv  og jeg tror faktisk han er ramt af skoldkopper. Jeg trænger til ferie og stor kold øl!!!! 

Anmeld Citér

26. maj 2019

Stjernen15

CKJ skriver:

Har nogen af jer døjet med mange mellemøresbetændelse???? 

Jeg mistænker, at det er det igen. I så fald 4. Gang 

Min søn havde mange mellemøresbetændelser. Mener han havde 3-4 stk på 2 måneder, så var konstant hjemme og med dårlig samvittighed fra arbejdet. Han kom på penicillin hver gang og. Fik lagt dræn til sidst. Han har (7-9-13) kun haft noget med ørerne en gang siden og han fik lagt dræn i oktober/november 

Anmeld Citér

26. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Stjernen15 skriver:

Min søn havde mange mellemøresbetændelser. Mener han havde 3-4 stk på 2 måneder, så var konstant hjemme og med dårlig samvittighed fra arbejdet. Han kom på penicillin hver gang og. Fik lagt dræn til sidst. Han har (7-9-13) kun haft noget med ørerne en gang siden og han fik lagt dræn i oktober/november 

Åh de små pus. Det var dejligt for din dreng, at han nu ikke bøvler mere med de ører  

det er bare så synd for dem. 

Anmeld Citér

26. maj 2019

Birthdaybaby

Den ældste på 2,5 har måske haft 8-10 sygedage i sit liv, fordelt på 3-4 gange. Den yngste på 8 mdr har allerede været forkølet med feber 2 gange. 

Tror bare der er forskel på børn. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Vores har begge gået i DP og den yngste er nu i børnehave og den ældste i sit første år i skolen. Begge er næsten aldrig syge og har vel haft mellem 1 og 3 sygedage om året og vi har også fået overstået skoldkopper hos dem begge. Den ældste har ikke haft en eneste fraværsdag i skolen pga. sygdom endnu.

Jeg kan høre op veninderne og se på kollegaernes fravær, at vi er meget heldige, at vi ikke er ramt af mere sygdom, så det er vi naturligvis taknemmelige for. Vi har dog ingen dårlig samvittighed over for arbejdet, når vi er ramt. Vi kan begge arbejde hjemme og især jeg har en forstående chef, da han selv har en stor søn, der altid har kæmpet med autisme, så han kender om nogen udfordringerne med at have børn.

Anmeld Citér

27. maj 2019

xStinepigen

CKJ skriver:

Ej mand - det er mig, med de tre syge børn med roskildesyge i forrige uge..... 

seriøst, nu har vi lige puttet mindste med feber! 

Mine to store børn har sjældent været syge. Særligt ikke som små! 

Men de gik også i dagpleje.... ham her, lillebror, går i vuggestue. 

Er der virkelig så meget mere sygdom i en vuggestue???????? 

Og kan børn evt bare få forbigående feber? 

Da min søn gik i VGS, hvor de var 30 børn, var han seriøst syg hver uge. Nærmest hver weekend, men minimum en gang om ugen. Han startede i børnehave i septembers, og i starten var han stadig lidt ofte syg, men nu er han sjældent syg

Anmeld Citér

27. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
xStinepigen skriver:

Da min søn gik i VGS, hvor de var 30 børn, var han seriøst syg hver uge. Nærmest hver weekend, men minimum en gang om ugen. Han startede i børnehave i septembers, og i starten var han stadig lidt ofte syg, men nu er han sjældent syg

Holy shit!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.