Blive valgt fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2019

LSS

Jeg synes du måske virker lidt fornærmet. 

Men jeg er enig med de andre. Giv plads. Og tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2019

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Sprit25 skriver:

Så seks mdr efter hans far og mor er gået fra hinanden presser faren en ny ned i halsen på ham?! 

Giv tid  

Åh nej sådan har det ikke været.. Han er blevet spurgt løbende om han ville se mig. Så jeg har ikke været på banen før her slut marts. Ellers har jeg ikke været sammen med dem. Men kun med min kæreste. Og det var først da han sagde ja han ville møde mig at det blev sat i værk. 

Anmeld Citér

22. maj 2019

AnjaZenia

LSS skriver:

Jeg synes du måske virker lidt fornærmet. 

Men jeg er enig med de andre. Giv plads. Og tid. 

Nej ikke fornærmet.. For det synes jeg ikke jeg er. Jeg er såret. Fordi han jo helt tydeligt vælger mig fra. 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Mom

Profilbillede for Mom
AnjaZenia skriver:

Nej ikke fornærmet.. For det synes jeg ikke jeg er. Jeg er såret. Fordi han jo helt tydeligt vælger mig fra. 

Er du såret over at din kæreste vælger dig fra, eller fordi barnet ikke vil have dig med?

Anmeld Citér

22. maj 2019

LSS

AnjaZenia skriver:

Som jeg læser det vælger han ikke dig fra, men tænker på sit barn.

Anmeld Citér

22. maj 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnjaZenia skriver:

Knægten er 14 år, teenager og hans forældre har kun været fra hinanden i 12 måneder. Det er nyt for ham. Ja han sagde at du godt måtte komme med, men drengen har jo også følelser i det her og det har åbenbart været for meget for ham og har sagt det til sin far. 

Du må godt være såret, men husk du er den voksne og han er et barn der har mistet den familie han er vokset op i. Der ville være gange hvor at han står på bagben omkring det med en ny kæreste, og din kæreste har nok ikke lyst til at ødelægge tingene, han ser på dit barn og dets følelser. Og ja det er surt når det er så længe siden i planlagde det, men det kan ske. Og det kan ske igen. 

Han er et barn i krise, lad vær med at pres noget ned over hans hoved, som han ikke lige kan overkomme.

Og så tal med din kæreste om det når de er hos moren. 

Anmeld Citér

22. maj 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnjaZenia skriver:

Jeg havde aftalt med min nye kæreste og deres børn, at vi skulle i biografen på lørdag. Jeg havde glædet mig rigtig meget. Det har været en svær kamp. Nu skriver han så, at den ældste ikke vil have mig med alligevel og om det er okay en af hans venner kommer med i stedet.. jeg føler mig vildt såret og valgt fra.. Det er sjovt ikke.. hvordan børn kan såre en så meget.. 

Er du selv mor?

Anmeld Citér

22. maj 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AnjaZenia skriver:

Åh nej sådan har det ikke været.. Han er blevet spurgt løbende om han ville se mig. Så jeg har ikke været på banen før her slut marts. Ellers har jeg ikke været sammen med dem. Men kun med min kæreste. Og det var først da han sagde ja han ville møde mig at det blev sat i værk. 

Du skrev at det er 12 mdr siden forældrenes brud og 6 mdr siden han lærte at faren har fundet en ny.

Har du overvejet at han måske ikke har noget at blive afklaret med at mor og far ikke finder sammen igen før du kom ind i billedet, og derfor ikke er klar til at møde dig alligevel?

Min kærestes fætter og kusine var ca samme alder da deres far fandt en ny dame, og selvom deres forældre ikke havde været sammen i flere år, så tog det dem også lang tid at "tø op" over ideen, men nu har de heldigvis et godt forhold.

Anmeld Citér

22. maj 2019

Sprit25

AnjaZenia skriver:

Men vi er enige om at de gik fra hinanden i maj sidste år? Det er tidligt for en teenager at skulle forholde sig til noget nyt!

Anmeld Citér

22. maj 2019

AnjaZenia

BAE skriver:

Er du selv mor?

Ja det er jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.