Anonym skriver:
Hej Rida. 
Inden jeg overhovedet havde født havde jeg det på præcis samme måde som dig ang amning.
Det var et skræk scenarie, dog er vi også på flaske. Nogle gange kan jeg enda blive helt “stresset” af at skulle lave en flaske udenfor, fks når vi har været til lægen til hendes 5 ugers eller i mødregruppe. Det er helt tosset, men jeg kan simpelthen ikke lide at min datter græder. Og jeg føler tit at der på andre med grædende børn bliver set forkert på dem, og derfor sidder det nok i mig, at mit barn ikke må græde.
Selvom det er helt naturligt. Jeg bliver vist nød til at overskride den grænse, og få lavet noget andet end bare at gå ned til fakta (som også kan være en udfordring i sig selv) og så komme lidt mere ud. 
Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men jeg vil foreslå dig at tage til et indkøbs center hvor der er et puslerum. Der kan man altid gå hen hvis baby er trist. Jeg nyder at kører til Kolding og bare gå rundt og kikke. Jeg planlægger det sådan at han får en flaske hjemme. Så leger han på legetæppe mens jeg pakker bilen. Så kører vi derned så det passer med at han skal spise når vi kommer der ned ( han plejer at sove de 30 minutter det tager ) For så går der 3 timer inden han skal spise igen. Jeg har en barnevognspude så han kan ligge/sidde og kikke, og når han så begynder at gabe og lukke øjnene mere så ligger jeg ham ned. Jeg føler det meget stressende at handle med ham et sted uden puslerum/baby lounge hvis han ikke lige har spist inden. Men det bliver nemmere. Hvis jeg skal et sted hen hvor der ikke er puslerum plejer jeg at have varmt vand og koldt kogt vand med. Så jeg kan blande en flaske til ham.
Men ellers hvis du tit er ude hvor du ikke kan få varmet en flaske så overvej denne her. Jeg har selv overvejet den. Men jeg er ikke særlig tit steder henne hvor man ikke kan få varmet en flaske.
Den bliver "ladet" i mikrobølger ovnen. Og når du så skal bruge den trykker du på en knap og så bliver den varm og mælken løber så ned ved den og bliver varm. Varm mælk på 60 sek.
http://simplefamily.dk/
Men bedste råd er at huske at babyer græder. Og bare trække vejret og trøste stille og roligt uden stress. Men det kan være svært.
Anmeld
Citér