Sende nøgen billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

4xGreve

Eva skriver:

Og sådan burde man nok også gøre og være....måske jeg bare ikke er god nok til at ofre mig for en mand... og hvorfor mon jeg er alene..

og nu du siger dte så er det jo ikke os kvinder der skal offer os for mændene men mændene der skal offer sig for kvinderne... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Becks

Nej det er jeg sgu for blufaerdig til  Jeg er jo tyk

Anmeld

20. oktober 2009

FrkT

Beck skriver:

Nej det er jeg sgu for blufaerdig til  Jeg er jo tyk

Tvivler jeg nu på. Men uanset hvad, så skal du ikke lade sådan noget stoppe dig.

Jeg siger bare: "og hvad så? Jeg er jo FED, og gør det da alligevel"  

Hvis man ikke kan elske sig selv, hvordan skal andre så kunne elske én?

Du får et STOOOORT  fordi jeg er helt sikker på du er skøn lige præcis som DU er

Anmeld

20. oktober 2009

Becks

FrkT skriver:

Tvivler jeg nu på. Men uanset hvad, så skal du ikke lade sådan noget stoppe dig.

Jeg siger bare: "og hvad så? Jeg er jo FED, og gør det da alligevel"  

Hvis man ikke kan elske sig selv, hvordan skal andre så kunne elske én?

Du får et STOOOORT  fordi jeg er helt sikker på du er skøn lige præcis som DU er

Tark

Anmeld

20. oktober 2009

Betina88

Jeg gør ikk' .. Men ville gerne , hvis han ikk' gik hjemme ,,

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

Det har jeg gjort indimellem. Jeg ville ikke selv tænde på at få et billede af en pik, men sådan er mænd jo, hihi!Heldigvis er det kun mig han kigger på nøgenbilleder af, så må jo også give ham lidt indimellem

Anmeld

20. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er bedre til at bede om dem, end til selv at sende dem.

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

RGN skriver:

Jeg er bedre til at bede om dem, end til selv at sende dem.

Du er altså en værre en Rie

Anmeld

20. oktober 2009

Pia.

Eva skriver:

Hæhæ...jeg tror nu også min x syntes jeg var dejlig som jeg var...men jeg synes altså ikke selv jeg har en krop der er værd at sende videre for at tænde en mand-griner

Så det handler nok om, om man selv er tilfreds med det man ser eller måske for nogen om at blive bekræftiget(nok mest hvis man har forskellige mænd)

Jeg ville altså finde det virkelig komisk..men måske jeg bare er alt for feministisk til det..

Knus frk. rødstrømpe...

Hej smukke ...

du må gerne sende til mig - Din krop er sgu da lige sådan en der skal sendes rundt *SSS* Var jeg til kvinder, var jeg til dig *S*

De mænd som har modtaget frække billeder fra mig, det er jo mænd som uden tvil tænder på mig, min krop, og den jeg er... Så det de modtager er jo det de sammen med mig syntes er frækt og måske minder dem om noget de har lavet med mig... jeg sender ikke hele billeder af mig selv - altså fra fod til hovede - jeg sender lidt i frækt undertøj, eller kun i trusser, eller måske uden trusser, men kun en lille bid - og så selvfølgelig fra den helt rigtige vinkel og et billede der er taget mindst 10 gange om igen - før jeg selv er tilfreds... på trods af for mange kilo på min lille buttede krop er det (uden at prale) lykkes mig at få lavet nogle frække billeder ....

Send til mig min frække veninde HE HE HE.... *GG* - Godt jeg ved du kan tåle det *S*

Knus Pia, som syntes det lyder som om jeg har flere mænd, men mente nu de heldige mænd der igennem tiden har modtaget et billede eller to...

Anmeld

21. oktober 2009

Miamaja

mariamiss6 skriver:

Tror fandme han ville dø af grin hvis han fik et billede af mig.... så nej det gør jeg ikke.... men har da ofte haft overvejet det....

hahahaha... ja, jeg ved ikke om jeg skulle gore det. har aldrig gjort. bl.a ville det vaere alt for flovt og pinligt hvis en eller anden fik set det- det er tit at man lige laaner hinandens tlf og han er tit i retten eller i en masse torre moder med en masse mennesker omkring sig, saa tror bare det ville hyle ham helt ud af den. ellers maa jeg liige sporge ham naar han kommer hjem iaften haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.