Eva skriver:
Hæhæ...jeg tror nu også min x syntes jeg var dejlig som jeg var...men jeg synes altså ikke selv jeg har en krop der er værd at sende videre for at tænde en mand-griner
Så det handler nok om, om man selv er tilfreds med det man ser eller måske for nogen om at blive bekræftiget(nok mest hvis man har forskellige mænd)
Jeg ville altså finde det virkelig komisk..men måske jeg bare er alt for feministisk til det..
Knus frk. rødstrømpe...
Hej smukke ...
du må gerne sende til mig
- Din krop er sgu da lige sådan en der skal sendes rundt *SSS* Var jeg til kvinder, var jeg til dig *S*
De mænd som har modtaget frække billeder fra mig, det er jo mænd som uden tvil tænder på mig, min krop, og den jeg er... Så det de modtager er jo det de sammen med mig syntes er frækt og måske minder dem om noget de har lavet med mig... jeg sender ikke hele billeder af mig selv - altså fra fod til hovede - jeg sender lidt i frækt undertøj, eller kun i trusser, eller måske uden trusser, men kun en lille bid - og så selvfølgelig fra den helt rigtige vinkel og et billede der er taget mindst 10 gange om igen - før jeg selv er tilfreds... på trods af for mange kilo på min lille buttede krop er det (uden at prale) lykkes mig at få lavet nogle frække billeder ....
Send til mig min frække veninde HE HE HE.... *GG* - Godt jeg ved du kan tåle det *S*
Knus Pia, som syntes det lyder som om jeg har flere mænd, men mente nu de heldige mænd der igennem tiden har modtaget et billede eller to...
Anmeld