Sende nøgen billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.044 visninger
56 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

4xGreve

Ja som overskriften lyder sender i så nøgen billeder til jeres mænd/kærester over telefonen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Mira0911

Nej gør jeg ikke...

Anmeld

20. oktober 2009

trine1989

ja og han elsker det

når han er på arbejde og man sender lidt billeder kan han slet ikke vente til at komme hjem og så er det bare ekstra skønt når han kommer hjem

Anmeld

20. oktober 2009

Jules

Det er godt nok længe siden sidst...Hehe. Men ja før jeg blev gravid var det flittigt der røg et billede afsted til ham

Anmeld

20. oktober 2009

CarinaSB

Jep Jep det gør jeg .. det er lidt krydderi efter at vi er blevet forældre   så kan han heller ikk vente med at komme hjem ... og så ved man at der er hygge når noah er kommet i seng

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

Jep jep det gør der skam  gør da dagen lidt bedre

Anmeld

20. oktober 2009

4xGreve

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste, stod nemlig efter badet og var smurt godt ind i olie og tænkte ja sku da jeg så havde sendt dem afsted kom jeg til at tænke på om jeg var den eneste der gjorde det men nej og det er da dejligt at høre at der er andre møder der gør det hehe...

Og ja det er lidt ekstre kryderri på hverdagen efter man er blevet forældre og det giver lidt ekstre i forholdet også ved man der er dømt dejligt sex og hygge efter Daniella er kommet i seng og det er da altid dejligt at vide at de ikke kan vente til de kommer hjem...

Anmeld

20. oktober 2009

Pia.

Ja det kan jeg godt finde på - med en lille fræk besked til - Så det må blive et ja...

Anmeld

20. oktober 2009

mariamiss6

Tror fandme han ville dø af grin hvis han fik et billede af mig.... så nej det gør jeg ikke.... men har da ofte haft overvejet det....

Anmeld

20. oktober 2009

4xGreve

Pia. skriver:

Ja det kan jeg godt finde på - med en lille fræk besked til - Så det må blive et ja...

min mand vil blive flov over en lille fræk besked og vil ihvertfald ikke sende en lille fræk besked tilbage selvom jeg syntes det er lidt frækt med lidt frækt sms snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.