Sende nøgen billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

oo

jeg gør ikke...hmm, vi er ikke sexede på den sexede måde slår det mig lige. aldrig faktisk. vi er sexede på tossemåden, dvs. vi danser altid rumba med røven bar inden vi skal i bad. da sidder den anden som regel i sofaen og hyler af grin, for det er virkelig ikke et kønt syn! men der er intet der kan få Søren op i sengen som en nøgenrumba før badet osv osv, det er aldrig bare sexylexy med os....og det er jeg egentlig meget glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

ekzunz

Nope - det gør jeg ikke! Men jeg er også kedeligere end synkronsvømning

Anmeld

20. oktober 2009

FrkT

Tjuhl skriver:

jeg gør ikke...hmm, vi er ikke sexede på den sexede måde slår det mig lige. aldrig faktisk. vi er sexede på tossemåden, dvs. vi danser altid rumba med røven bar inden vi skal i bad. da sidder den anden som regel i sofaen og hyler af grin, for det er virkelig ikke et kønt syn! men der er intet der kan få Søren op i sengen som en nøgenrumba før badet osv osv, det er aldrig bare sexylexy med os....og det er jeg egentlig meget glad for

Ha ha! Det er da bare genialt det der!

Anmeld

20. oktober 2009

FrkT

Under de rigtige omstændigheder så gør jeg det helt vildt meget. Dog ikke så meget for tiden, hvor han går hjemme. For når vi ikke er sammen er det som regel fordi jeg er på arbejde eller ude at besøge en (er stort set aldrig alene hjemme). Og den der med at smutte ud på toilettet på arbejde for at tage de billeder... puhhh, den går vist ikke, hehe. Lyset er også alt for vildt derude! Gjorde det dog da jeg gik i skole (før jeg mødte Jens) til lidt forskellige fyre.

Anmeld

20. oktober 2009

LotteGabriella

WiitrioeN skriver:

Ja som overskriften lyder sender i så nøgen billeder til jeres mænd/kærester over telefonen?

ja det gør jeg i hvert fald  

Anmeld

20. oktober 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

Tror fandme han ville dø af grin hvis han fik et billede af mig.... så nej det gør jeg ikke.... men har da ofte haft overvejet det....

du behøver jo ikke ta' et i "fuld figur"...det gør jeg ikke...jeg fokuserer på de go'e dele 

Anmeld

20. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - dengang, hvor vi var unge og kærester og vi ikke boede sammen endnu, så vi ikke kunne se hinanden nøgne hverdag, det var før mms'ernes tid.

MEN - VI sendte mails - også frække - til hinanden hverdag

Så svaret må være nej, men jeg er vild med billeder ellers... BARE IKKE P** billeder!!! AD!

Anmeld

20. oktober 2009

mariamiss6

LotteGabriella skriver:

du behøver jo ikke ta' et i "fuld figur"...det gør jeg ikke...jeg fokuserer på de go'e dele 

Hehe ja det er jo lige det, men nu har jeg altså også temmelig svært ved at presse hele mig ind på en håndholdt telefon hahahahaa

Anmeld

20. oktober 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

Hehe ja det er jo lige det, men nu har jeg altså også temmelig svært ved at presse hele mig ind på en håndholdt telefon hahahahaa

hihihi, I know the feeling

Anmeld

20. oktober 2009

MyntheMus

Nej, det har jeg faktisk aldrig gjort. Vil ikke ha han skal have sådanne billeder på telefonen. Tænk hvis nogen ved en uheld så dem.  - Det er jeg sq for blufærdig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.