Tak for jeres svar.
Jeg brugte en vikle i går, da jeg skulle være alene med dem i 3 timer. Desværre var lillebror ikke med på idéen - det er ikke altid, han har lyst til at sidde der, så der blev noget skrigeri, da der skulle laves mad. Til sidst måtte han bare ligge på en dyne på gulvet, men det viste sig da heldigvis, at det synes han var okay og storebror, som er så utrolig sød, kom med legetøj og aede ham. 
Jeg vil bruge viklen igen, men problemet er bare, at han tit er udhvilet, fordi han sover i barnevogn, når jeg henter storebror og han vil ikke være i viklen, når han ikke er træt. Men desværre er det jo så, at han ikke altid er glad, selvom han er frisk og han kan ikke klare så meget, så bliver det for meget og skrigeriet starter.
Men det gik okay i går. Under aftensmaden kom han i viklen og vi fik spist næsten færdig, inden han begyndte at græde og storebror ikke længere kunne samle sig om maden.
Da jeg heller ikke vil acceptere at "babyer skriger, sådan er det" er vi ved at få ham udredt. Han er ved at have afsluttet et forløb hos kiropraktor, for han var skæv. Det har dog ikke hjulpet væsentligt, men det har da givet lidt ro i sindet, når det kan udelukkes.
Jeg har svært ved at få tid til at lave mad på et andet tidspunkt, for han skriger og powernapper sig igennem hele dagen. Men måske er det bedre, at han ligger og skriger, mens jeg laver mad, når vi er alene, end når storebror også skal høre på det. Og så er der da enkelte fredelige stunder i løbet af dagen, hvor han faktisk sover for sig selv - det er bare svært, at skulle bruge dem på at lave mad, når jeg hellere bare vil sidde med en kop kaffe og trække vejret dybt! 
Anmeld
Citér