Tøjkrise!! Bryllupsgæst men ikke kjoletypen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2019

Babilooo

SDD skriver:

Faldt lige over en buksedragt den er da meget fin. 

https://www.samsoe.com/da/dame/tøj/kjoler-og-buksedragter/buksedragt/willow-jumpsuit-5687/F1512444000001103.html?gclid=CjwKCAjw8LTmBRBCEiwAbhh-6PjMOV_tws0Z94ilkg_glO00_04hz1tkKAKXzoukxGPlmbO6Bcr6XRoCJa8QAvD_BwE

En fin buksedragt, fine sandaler og så nogle enkle smykker. Det er da lige så godt som en kjole

det er hverdagsagtigt og sort ...?

til et bryllup??

man ville være den eneste og stikke ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2019

MKBP

Profilbillede for MKBP
Tjullehej skriver:

det er hverdagsagtigt og sort ...?

til et bryllup??

man ville være den eneste og stikke ud.

Tror ikke jeg ville vælge sort - men når det så er sagt, er den, for mig, slet ikke hverdagsagtig  Jeg arbejder som pæd i en børnehave og har ikke så fint tøj på  - heller ikke i min fritid, med 2 børn derhjemme ! Vi har heldigvis ikke været til bryllupper hvor tøjet var det vigtigste 

Anmeld Citér

4. maj 2019

Tommelise

MKBP skriver:

Tror ikke jeg ville vælge sort - men når det så er sagt, er den, for mig, slet ikke hverdagsagtig  Jeg arbejder som pæd i en børnehave og har ikke så fint tøj på  - heller ikke i min fritid, med 2 børn derhjemme ! Vi har heldigvis ikke været til bryllupper hvor tøjet var det vigtigste 

Ja, man plejer faktisk at sige, at både sort og hvidt er no-go til et bryllup.

Anmeld Citér

4. maj 2019

SejtNavnHer

Jeg er personligt ved at brække mig over alle de traditioner for, hvad man må og ikke må have på til et bryllup. Det er jo ikke til at holde styr på! 

Og det handler vel for pokker da om at komme og fejre brudeparret med mad, dans og hyggeligt samvær - ikke om at have præcist det helt rigtige tøj på! 

Må bruden så heller ikke have hvid kjole på, når nu hun ikke er jomfru? (antager jeg)