Tøjkrise!! Bryllupsgæst men ikke kjoletypen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Det er et stort og lidt finere bryllup.

Der er ingen dresscode som sådan, men tænker at tøjet skal været fint og ikke for loose agtigt..

Jeg har aldrig gået i kjoler og kan slet ikk se mig selv i en, har prøvet et par stykker for at se men føler mig slet ikk tilpas.. Så er bare helt lost for ideer..

Puh den er svær... hvis det er et fint bryllup er det altså oftest kjoler.

de har rigtig mange gode kjoler og festligt tøj i mannequinshop. Hvis du er fra Kbh så kig ind der. Oftes er de gode til at hjælpe.

de fleste er jo ikke vandt til store kjoler og det behøver jo heller ikke være en Askepot kjole

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er helt uenig i at der er nogen som helst sammenhænge hvor kjole er det ENESTE man må bærer. Og brudeparret kender dig jo, så mon dog at de forventer at se dig iført kjole  

Jeg siger go for en super flot buksedragt i noget lækkert stof, eller et par flotte brede sorte bukser, høje sko og et brag af en bluse og flot hår  

Anmeld Citér

4. maj 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Puh den er svær... hvis det er et fint bryllup er det altså oftest kjoler.

de har rigtig mange gode kjoler og festligt tøj i mannequinshop. Hvis du er fra Kbh så kig ind der. Oftes er de gode til at hjælpe.

de fleste er jo ikke vandt til store kjoler og det behøver jo heller ikke være en Askepot kjole

Kan være jeg skulle lægge vejen forbi den..

Og tusind tak for svar og input..

Anmeld Citér

4. maj 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej

Min mand og jeg skal til bryllup til sommer.

Men er ude i lidt af en tøjkrise..

Jeg er ikke kjoletypen og har ingen ide om hvad jeg kan tage på af pænt tøj..

Håber i kan hjælpe mig med ideer og meget gerne billeder������

min veninde er heller ikke en kjoletype, og hun har lige købt de her bukser til sin søsters bryllup.

https://www.yesstyle.com/en/aurora-set-print-long-sleeve-blouse-high-waist-wide-leg-dress-pants/info.html/pid.1069743136

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. maj 2019

Babilooo

Ms.Momo skriver:

min veninde er heller ikke en kjoletype, og hun har lige købt de her bukser til sin søsters bryllup.

https://www.yesstyle.com/en/aurora-set-print-long-sleeve-blouse-high-waist-wide-leg-dress-pants/info.html/pid.1069743136

Men er det på et fint sted med stort skud af en brudekjole osv... så er det der altså hverdagstøj.

Anmeld Citér

4. maj 2019

Babilooo

Mor11 skriver:

Jeg er helt uenig i at der er nogen som helst sammenhænge hvor kjole er det ENESTE man må bærer. Og brudeparret kender dig jo, så mon dog at de forventer at se dig iført kjole  

Jeg siger go for en super flot buksedragt i noget lækkert stof, eller et par flotte brede sorte bukser, høje sko og et brag af en bluse og flot hår  

Hvis der står : galla, kjole og Hvidt eller noget i den stil så kommer man i kjole som kvinde. 

Anmeld Citér

4. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tjullehej skriver:

Hvis der står : galla, kjole og Hvidt eller noget i den stil så kommer man i kjole som kvinde. 

Det ville jeg ikke, hvis jeg havde det som TS ingen skal nogensinde føle sig tvunget . Hvad får et værtspar også ud af at de har gæster der føler sig mere end almindeligt utilpasse. Jeg kan følge at man ikke skal komme i joggingtøj men man kan få rigtig meget der er über fint og flot der ikke er kjoler  

Men vi behøver ikke være enige og nu er det jo heller ikke dronningen TS skal til bryllup hos selvom, selv der ville jeg ikke føler mig forpligtet på så bogstavelig vis  så ville jeg hellere blive væk, hvis kjoler var vigtigere for værten end mit selskab  

Anmeld Citér

4. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Ms.Momo skriver:

Men man bærer ikke hvidt tøj til bryllup - det er forbeholdt bruden. 

Anmeld Citér

4. maj 2019

Tommelise

Ms.Momo skriver:

Jeg ville aldrig komme i hvidt til et bryllup. Heller ikke selv om det var hvide bukser og en top i en anden farve.

Din venindes søster er sikkert indforstået med det, men hvis jeg var TS, ville jeg være varsom - det er kun bruden, der bærer hvidt til et bryllup.

Anmeld Citér

4. maj 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Faldt lige over en buksedragt den er da meget fin. 

https://www.samsoe.com/da/dame/tøj/kjoler-og-buksedragter/buksedragt/willow-jumpsuit-5687/F1512444000001103.html?gclid=CjwKCAjw8LTmBRBCEiwAbhh-6PjMOV_tws0Z94ilkg_glO00_04hz1tkKAKXzoukxGPlmbO6Bcr6XRoCJa8QAvD_BwE

En fin buksedragt, fine sandaler og så nogle enkle smykker. Det er da lige så godt som en kjole

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.