Synes nu bare mit barns trivsel er vigtig det jo ikke hende der kæmper med en sur og tvær datter hver eneste dag som næsten sidder og sover over spisebordet under aftensmad
vil mene hvis man er en god dagplejer ser man på hvert barns behov og prøver opfylde det så godt som muligt
jeg har os retningslinjer på mit job som ssh men jeg ser da os på mine borgere hvad deres behov er og opfylder dem så godt man nu kan
Men så kan du også vende den om og sige at DU har givet din datter nogle dårlige rutiner, at forvente at dagplejer gør noget der ikke er tilladt (og grunden er jo både for barnets sikkerhed og dagplejers ryg).
og det der med at stå og rokke, tror jeg at alle ville forsøge at vende barnet af med hurtigst muligt, da det ikke er muligt når man står alene med 4-5 børn.
Grunden til at den nye private går med til det, er at hun er nødt til at følge forældrenes krav mere, da hun ellers ikke får børn, mon ikke hun også vil give det et forsøg med nogle nye og bedre rutiner
tror du er nødt til at tænke pasningstilbud som helhed og ikke udelukkende handler om DIT barns trivsel, men om at alle børnene skal kunne trives, især når dit barn engang skal i børnehave
Anmeld
Citér