ønskebørn74 skriver:
Men hun langtidsammer da ikke. Hendes barn er ikke engang to år.
man betegner det ofte som at langtidsamme når barnet har rundet sit første fulde år.
Igen, igen, vil påpege at jeg flere steder har skrevet at man selv bestemmer i eget hjem. Jeg skrev hvordan JEG ville reagere i den givne situation.
Derudover vil jeg også igen, igen påpege at du i dit første indlæg skrev at det var decideret ulækkert at amme SÅ stort et barn, og det var det du lagde ud som grund til at det var forkert. Det var det indlæg jeg kommenterede på. Nu er det engang sådan at i en skriftlig debat, kan jeg kun forholde mig til det du skriver.
Jeg vil igen, igen, også påpege at jeg ikke har tænkt mig at kommentere på dit indlæg omkring seksuelt misbrug, da jeg ved det er et sårbart emne. Men at jeg erkender dine følelser selvfølgelig er helt legale med den bevæggrund, men det var ikke de grunde du først fremlagde, og igen, kan jeg kun forholde mig til det du skriver.
Nu skriver du så at du kender INGEN der synes det er naturligt at amme et 3-årigt barn, men eftersom som det var DIN ven der ville amme i DIT hjem, så vil jeg da også påpege at du i hvert fald kender en.
Til slut vil jeg gerne runde af med igen at sige at du i dit oprindelige indlæg startede med at udskamme en mor som ulækker fordi hun ammede sit 3-årigt barn, og det var det ordvalg jeg reagerede på.
Jeg har, som skrevet tidligere, ikke mere at tilføje.
God aften til dig.
Anmeld
Citér