Tommelise skriver:
En hurtig googlesøgning viser, at mangel på ordentlig hygiejne er et problem i mange svømmehaller.
Nu er det jo såmænd heller ikke nogen hemmelighed at pools generelt er kæmpe bakteriebomber. Bare tænk på charterferien? Hvor mange tjekker om folk vasker sig der?
Det var ikke for at starte en debat omkring hvor vidt man SKAL vaske sig eller ej, for det skal man da. Men jeg er ikke ansat til at holde øje og/eller påtale den slags. Skulle jeg se en der vaskede sig EFTER de havde skiftet til badetøj på et toilet, så ville jeg stadig tænke “nå ja, herre Gud”. Men bevares, jeg er måske bare ikke lige så sart med den slags, som mange andre kan jeg høre. Jeg kan jo heller ikke holde kontrol med hvor mange der tisser i vandet.. og jo, det gør folk også.
Men det betyder ikke at mine egne børn ville få lov at slippe for badet, men derfor ville jeg ikke påtale det overfor andres barn.
Jeg kan bare udfra mine egne oplevelser i svømmehallen konstatere, at jeg synes som regel de fleste vasker sig.
Men hvis vi vender tilbage til situationen, er der så ikke en svømmelærer man evt. Kunne involvere såfremt det er et tilbagevendende problem at de her piger ikke vasker sig? Så kunne de måske afholde 5-minutters kursus inden en svømmetime? Hvad ved jeg!
Der havde jeg nok gjort personalet opmærksom på det i hvert fald :-) igen, såfremt det er noget du har observeret gentagende gange.
Anmeld
Citér