Vask I svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2019

AnoMor

FruStolpe skriver:

Simpelt spørgsmål. 

Hvordan ville i have det med at en fremmed påtalte hvis jeres børn ikke vasker sig inden de går i svømmehallen? 

Altså dem som går på toiletter og skifter til badetøj, for derefter at gå under en bruser og direkte ud i hallen. 

Spørgsmål fordi, jeg er den fremmede der påtaler det 

Hvis de er alene i svømmehallen. (Altså store nok til det selvfølgelig) så helt fint. Hvis det siges på en pæn måde. 

Men hvis jeg er med så ville jeg blive stiktosset. Så skulle jeg nok fortælle at jeg nok selv skal opdrage på mit barn. Men ville selv påminde det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2019

Babilooo

Hvis de er alene i svømmehallen. (Altså store nok til det selvfølgelig) så helt fint. Hvis det siges på en pæn måde. 

Men hvis jeg er med så ville jeg blive stiktosset. Så skulle jeg nok fortælle at jeg nok selv skal opdrage på mit barn. Men ville selv påminde det. 

Men lad os nu sige st man er afsted med en 5 årlig. De er for det første dårlige til at tørre sig selv. Føj det er da ulækkert ikke af vaske sig bag efter.

og hvorfor så blive stiktosset fordi en anden påtaler det man ikke selv har sagt til barnet. Det er jo kun fordi man så er flov. Man skal da ikke acceptere uhygiejne fordi man skal “passe sig selv”?

Anmeld Citér

4. april 2019

Venica

Det ved jeg faktisk ikke. 

Hvis jeg ikke var med, fint nok. Så længe det blev gjort venligt :-) 

Jeg ville aldrig selv påtale det overfor andre børn, hvis de går ind og skifter på toillettet og vasker sig bagefter, så ville jeg nok tænke nå ja, herre Gud, og så blande mig udenom. Det at et barn går ind på toilettet og skifter, ville for mig betyde at de måske kæmper med lidt mere. Ikke om jeg skulle komme med en kommentar, der ville få dem til at føle sig endnu mere “forkert”.  

Jeg kan godt se det ville være et problem hvis ingen vaskede sig, men det er min opfattelse at det gør de som regel. Så der ville jeg nok bare passe mig selv. 

Var der nogen der påtalte det overfor mit barn mens jeg var med, så ville jeg pænt fortælle at vi ikke var nået der til endnu, for det ville være den eneste logiske forklaring på at mit barn ikke havde vasket sig ordentligt “på min vagt”. Blev det sagt i en meget belærende tone, så ville jeg bede personen stikke piben ind, og passe sin egen tallerken. 

Jeg synes det ville være et forfærdeligt samfund hvis vi alle skulle gå og lege politibetjente. Jeg gider i hvert fald ikke :-) 

Anmeld Citér

4. april 2019

Tommelise

LSS skriver:

Hvis det er den måde du siger det på som står skrevet så ville jeg ikke bryde mig om det. Jeg ville ikke finde mig i at en fremmede kommer og diktere på den måde. Det kan siges på en meget pænere måde. 

Men så ville du vel selv sørge for, at dit barn blev vasket ordentligt.

Anmeld Citér

4. april 2019

Tommelise

Venica skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. 

Hvis jeg ikke var med, fint nok. Så længe det blev gjort venligt :-) 

Jeg ville aldrig selv påtale det overfor andre børn, hvis de går ind og skifter på toillettet og vasker sig bagefter, så ville jeg nok tænke nå ja, herre Gud, og så blande mig udenom. Det at et barn går ind på toilettet og skifter, ville for mig betyde at de måske kæmper med lidt mere. Ikke om jeg skulle komme med en kommentar, der ville få dem til at føle sig endnu mere “forkert”.  

Jeg kan godt se det ville være et problem hvis ingen vaskede sig, men det er min opfattelse at det gør de som regel. Så der ville jeg nok bare passe mig selv. 

Var der nogen der påtalte det overfor mit barn mens jeg var med, så ville jeg pænt fortælle at vi ikke var nået der til endnu, for det ville være den eneste logiske forklaring på at mit barn ikke havde vasket sig ordentligt “på min vagt”. Blev det sagt i en meget belærende tone, så ville jeg bede personen stikke piben ind, og passe sin egen tallerken. 

Jeg synes det ville være et forfærdeligt samfund hvis vi alle skulle gå og lege politibetjente. Jeg gider i hvert fald ikke :-) 

En hurtig googlesøgning viser, at mangel på ordentlig hygiejne er et problem i mange svømmehaller.

Anmeld Citér

4. april 2019

FruStolpe

AnoMor skriver:

Det er piger på 10-12 år som skal til svømning. De har ingen forældre med. 

Jeg syntes bare det er så hamrende rocker klamt at man ikke vasker sig. 

Anmeld Citér

4. april 2019

AnoMor

FruStolpe skriver:

Det er piger på 10-12 år som skal til svømning. De har ingen forældre med. 

Jeg syntes bare det er så hamrende rocker klamt at man ikke vasker sig. 

Hvis de ikke har forældre med så synes jeg skam det er helt fint man siger noget. Men på en ordentlig måde  

Anmeld Citér

4. april 2019

AnoMor

Tjullehej skriver:

Men lad os nu sige st man er afsted med en 5 årlig. De er for det første dårlige til at tørre sig selv. Føj det er da ulækkert ikke af vaske sig bag efter.

og hvorfor så blive stiktosset fordi en anden påtaler det man ikke selv har sagt til barnet. Det er jo kun fordi man så er flov. Man skal da ikke acceptere uhygiejne fordi man skal “passe sig selv”?

Læs hvad jeg skriver !!!!

Anmeld Citér

4. april 2019

FruStolpe

AnoMor skriver:

Hvis de ikke har forældre med så synes jeg skam det er helt fint man siger noget. Men på en ordentlig måde  

Jeg påtaler det i hvert fald 

Anmeld Citér

4. april 2019

AnoMor

FruStolpe skriver:

Jeg påtaler det i hvert fald 

Og igen. Det synes jeg er super fint. På en pæn måde  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.