Vask I svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.321 visninger
30 svar
35 synes godt om
4. april 2019

FruStolpe

Simpelt spørgsmål. 

Hvordan ville i have det med at en fremmed påtalte hvis jeres børn ikke vasker sig inden de går i svømmehallen? 

Altså dem som går på toiletter og skifter til badetøj, for derefter at gå under en bruser og direkte ud i hallen. 

Spørgsmål fordi, jeg er den fremmede der påtaler det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2019

A38

Det kommer an på tonen, men som udgangspunkt ville jeg værdsætte det. Har ikke selv et stort barn endnu, men vil ikke give mit barn lov til det!

Anmeld Citér

4. april 2019

FruStolpe

A38 skriver:

Det kommer an på tonen, men som udgangspunkt ville jeg værdsætte det. Har ikke selv et stort barn endnu, men vil ikke give mit barn lov til det!

"Du skal lige tage badetøjet af, og huske at få vasket dig ordentlig" ville det ca lyde. 

Men jeg tænker nemlig også at jeg selv ville blive glad for at nogen "mindede" min om det. De ved det jo godt 

Anmeld Citér

4. april 2019

Missyou

Jeg ville ikke bryde mig om det. 

Anmeld Citér

4. april 2019

Tommelise

Hvis forældrene ikke selv kan finde ud af det, så er det da helt ok, at du siger det.

Det andet er ulækkert, og man må heller ikke gå i vandet direkte efter toiletbesøg eller bruse med badetøj, inden man går i vandet.

Det står tit på skilte, at man kan blive sendt op af vandet, hvis man ikke overholder reglerne.

Thumbs up for dig.

Anmeld Citér

4. april 2019

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg vil blive vildt irriteret -ikke pga budskabet men pga "du skal"  jeg så meget hellere at det blev formuleret "hov du glemte vist at vaske dig, før du tog badetøj på. Det er altså et krav før man kan gå i vandet. Hvis det er fordi du er blufærdig, hjælper jeg gerne med at holde et håndklæde op foran dig"

Men er for øvrigt ellers helt enig i at det er korrekt at påtale det, hvis ikke forældrene gør det 

Anmeld Citér

4. april 2019

Mom

Profilbillede for Mom

Hvis det blev sagt i en venlig tone så syntes jeg at det fint

Anmeld Citér

4. april 2019

FruStolpe

Missyou skriver:

Jeg ville ikke bryde mig om det. 

Hvorfor? 

Anmeld Citér

4. april 2019

LSS

FruStolpe skriver:

"Du skal lige tage badetøjet af, og huske at få vasket dig ordentlig" ville det ca lyde. 

Men jeg tænker nemlig også at jeg selv ville blive glad for at nogen "mindede" min om det. De ved det jo godt 

Hvis det er den måde du siger det på som står skrevet så ville jeg ikke bryde mig om det. Jeg ville ikke finde mig i at en fremmede kommer og diktere på den måde. Det kan siges på en meget pænere måde. 

Anmeld Citér

4. april 2019

LSS

Maricella skriver:

Jeg vil blive vildt irriteret -ikke pga budskabet men pga "du skal"  jeg så meget hellere at det blev formuleret "hov du glemte vist at vaske dig, før du tog badetøj på. Det er altså et krav før man kan gå i vandet. Hvis det er fordi du er blufærdig, hjælper jeg gerne med at holde et håndklæde op foran dig"

Men er for øvrigt ellers helt enig i at det er korrekt at påtale det, hvis ikke forældrene gør det 

Fuldstændig enig her ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.