Århh jeg kan virkelig føle hvordan du har det.. Dog har vi ingen børn herhjemme endnu.
Manden herhjemme, arbejder hver dag fra 7-18 tiden. Men på samme måde som din mand, kan han bare ikke se når der er behov for at blive gjort noget herhjemme. Han kan gå forbi en propfuld skraldespand uden at tømme den, plaske vand på bordet uden at tøre det op, rydde et eller andet frem, og 2 uger senere står det stadig fremme. Lade tomme kartoner stå i køleskabet osv.
Jeg skal fortælle ham hvornår hans egen mormor har fødselsdag osv. Jeg skal kort sagt fortælle ham hvornår han skal gøre ting og holde styr på alt, og det er jeg virkelig også træt af, det er så trættende i længden at han ikke tager ansvar for noget, og det giver mig så meget stress. Frygter det bliver som du fortæller hvis vi får børn, og derfor har jeg også tænkt mig, at vi skal have en alvorssnak inden vi prøver på PB igen.
Men i forhold til husholdningen, tager vi én fælles dag med rengøring om ugen cirka, og ellers er aftalen at han står for opvaskeren fuldt ud, og jeg tager mig af vasketøj. Så er der jo alt derudover, som vande blomster, skifte sengetøj, handle ind mm, hvilket også er blevet min opgave med årene. 
Held og lykke med det.
Anmeld
Citér