Hjælp til at slette ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2019

AnoMor

Mor11 skriver:

Dét er det. Men hvis siden har en politik hvor der står skrevet at man som udgangspunkt ikke sletter noget, så er det jo de vilkår der gælder (det ved jeg faktisk ikke om de har, men det går jeg udfra eftersom det har været kutyme i mange år) dermed ikke sagt at man ikke kan/skal prøve at anmode om en sletning, men man kan nok ikke nødvendigvis  forvente at det sker  

Jeg kiggede lige af ren nysgerrighed. Og de har skrevet i deres privat politik at debatindlæg ikke slettes. Men at man kan anmode om at få anonymitet så man ikke sættes i forbindelse til et evt debat indlæg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Altså det er ikke nogle billeder, der ikke må komme op nogle steder. Det er bare træls ikkenat kunne slette dem igen.. min veninde tænker det samme og sidder med hende ligenu.. og sikke en måde at skrive på, som du gøre rigtig modent af dig som mor, at ønske dårligt for andre .. ihvertfald det jeg oplever, på den måde du skriver. Jeg har skrevet til admin og håber da hun/de vil være hjælpsomme omkring sagen. Men har ikke lyst til at diskutere med en som dig og synes bare du heller ikke skal svare mig tilbage .. og jeg skrev at jeg ville melde på en god måde og ikke ondt. Kun du måske har de tanker

tak for hjælpen alle i andre

Jeg synes godt nok, du læser hendes indlæg, som en vis herre læser Biblen, hvis du mener, at hun ønsker dårligt for andre.

Du får et pænt svar om, at du kan kontakte admin.

Husk at læse sitets retningslinjer, inden du poster billeder og indlæg.

Anmeld Citér

14. marts 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Altså det er ikke nogle billeder, der ikke må komme op nogle steder. Det er bare træls ikkenat kunne slette dem igen.. min veninde tænker det samme og sidder med hende ligenu.. og sikke en måde at skrive på, som du gøre rigtig modent af dig som mor, at ønske dårligt for andre .. ihvertfald det jeg oplever, på den måde du skriver. Jeg har skrevet til admin og håber da hun/de vil være hjælpsomme omkring sagen. Men har ikke lyst til at diskutere med en som dig og synes bare du heller ikke skal svare mig tilbage .. og jeg skrev at jeg ville melde på en god måde og ikke ondt. Kun du måske har de tanker

tak for hjælpen alle i andre

Din måde at bruge anonym knappen til et personangreb minder om en anden tråd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.