Hjælp til at slette ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.009 visninger
22 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej.

hvordan sletter man sine indlæg herinde? Samt kommentarer.. jeg er ny herinde

tak for hjælpen på forhånd  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

AlwaysAno

Det kan man desværre ikke

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym trådstarter

Hvad gøre man så hvis man ikke vil have den herinde mere? Eller billeder man har delt 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvad gøre man så hvis man ikke vil have den herinde mere? Eller billeder man har delt 

Det er sådan noget man skal overveje inden man lægger ting på nettet..... Af og til har folk fået slettet et billede hvis der har været personnummer på ved en fejl - fx scanningsbilleder, men ellers er det ikke noget der bliver gjort i.. du kan få lukket for svar måske. Men det gør de oftest også kun hvis tonen er blevet meget ubehagelig .

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym trådstarter

Okay . Det vidste vi ikke ( jeg Og veninde ) ka. Man ikke melde siden ??? Ikke ondt ment, men ret ubehageligt 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym trådstarter

Kan man heller ikke redigere, det man har skrevet/kommenteret?

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Du kan vel søge at benytte dig af dine rettigheder og søge om begrænsning/sletning jf gdpr:

https://www.baby.dk/Gdpr/PrivacyPolicy.aspx

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan vel søge at benytte dig af dine rettigheder og søge om begrænsning/sletning jf gdpr:

https://www.baby.dk/Gdpr/PrivacyPolicy.aspx

Tusinde tak. Vi prøver 

Anmeld Citér

13. marts 2019

Anonym

Jeg har selv tidligere skrevet om er indlæg jeg selv havde oprettet, og gerne ville have slettet. Jeg havde ligesom fået svar på det jeg efterlyste, og der var på daværende nogle lidt følsomme ting, som jeg ikke syntes skulle blive hængende for eftertiden. Men svaret var at det kunne man ikke, da emnet skulle være tilgængeligt og som en hjælp for andre. Hvilket gav okay mening, men syntes også det var lidt træls

Anmeld Citér

13. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Kan man heller ikke redigere, det man har skrevet/kommenteret?

Man kan redigere i x antal minutter efter et opslag er uploadet. Derefter låser det. 

At melde siden virker helt skørt. Du har selv oprettet dig og delt på et offentligt forum. I princippet kan folk have taget screenshots af dit indlæg og Evt billeder og dele dem som det passer dem nu i hele verden. Det var en risiko du løb  

Men prøv da at skrive til admin teamet, de er søde nok men det er ikke sikkert de sletter bare fordi du har fortrudt eller ikke fik de ønskede svar, tænker jeg.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.