Luvabella dukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.187 visninger
17 svar
2 synes godt om
13. marts 2019

God-mor

Hvor køber jeg en luvabella dukke? Jeg kan ikke finde den nogle steder efter at BR og ToysRus lukkede.

Nogle der kender et sted den forhandles? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2019

AnoMor

God-mor skriver:

Hvor køber jeg en luvabella dukke? Jeg kan ikke finde den nogle steder efter at BR og ToysRus lukkede.

Nogle der kender et sted den forhandles? 

https://www.amazon.com/Luvabella-Blonde-Responsive-Expressions-Movement/dp/B01MTO714Y

de har den på Amazon. Kan heller ikke finde den andre steder end i Tyskland. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

God-mor

AnoMor skriver:

https://www.amazon.com/Luvabella-Blonde-Responsive-Expressions-Movement/dp/B01MTO714Y

de har den på Amazon. Kan heller ikke finde den andre steder end i Tyskland. 

Øv øv. Havde godt fundet den der. Men det er fordi min datter har sparet sammen siden jul og nu har hun selv råd til at købe den, så ville gerne have haft hende med i en fysisk butik så hun selv kunne betale den og have glæden ved det. Men tusind tak for det 

Anmeld Citér

13. marts 2019

AnoMor

God-mor skriver:

Øv øv. Havde godt fundet den der. Men det er fordi min datter har sparet sammen siden jul og nu har hun selv råd til at købe den, så ville gerne have haft hende med i en fysisk butik så hun selv kunne betale den og have glæden ved det. Men tusind tak for det 

Nåh ja det kan jeg godt forstå. Øv hvor ærgerligt. 

Prøv evt at hold øje med Bilka og Føtex. De har jo opkøbt varelageret. Så kan være de kommer dertil. 

Ellers åbner BR jo igen i nogle byer, hvornår ved jeg dog ikke  

Anmeld Citér

13. marts 2019

grinny

Jeg leder efter selv samme dukke men er bange for at Toptoy havde rettighederne til at sælge den! 

Jeg håber den dukker op i Føtex eller Bilka eller evt LegeKæden som er ved at udvide.

Anmeld Citér

13. marts 2019

God-mor

AnoMor skriver:

Nåh ja det kan jeg godt forstå. Øv hvor ærgerligt. 

Prøv evt at hold øje med Bilka og Føtex. De har jo opkøbt varelageret. Så kan være de kommer dertil. 

Ellers åbner BR jo igen i nogle byer, hvornår ved jeg dog ikke  

Det må vi gøre  De åbner her hvor vi bor, så vi må nok bare vente. 

Anmeld Citér

13. marts 2019

AnoMor

God-mor skriver:

Det må vi gøre  De åbner her hvor vi bor, så vi må nok bare vente. 

Det gør de også her. Så ville have tilbudt at tjekke. Men når i selv har den er det jo ligemeget 

Anmeld Citér

13. marts 2019

God-mor

grinny skriver:

Jeg leder efter selv samme dukke men er bange for at Toptoy havde rettighederne til at sælge den! 

Jeg håber den dukker op i Føtex eller Bilka eller evt LegeKæden som er ved at udvide.

Det håber jeg virkelig også. Jeg havde troet vi skulle ud og købe den i weekenden. Håber den dukker op i Bilka eller Føtex. Ellers må vi vente til BR genåbner. Kan heller ikke finde Lullabrites, som jeg skulle have købt til min søn i fødselsdagsgave  De blev også kun solgt i BR og ToysRus

Anmeld Citér

13. marts 2019

God-mor

AnoMor skriver:

Det gør de også her. Så ville have tilbudt at tjekke. Men når i selv har den er det jo ligemeget 

Årh tak hvor er du sød. 

Men så forleden de åbnede her. Bare ikke hvornår 

Anmeld Citér

13. marts 2019

AnoMor

God-mor skriver:

Årh tak hvor er du sød. 

Men så forleden de åbnede her. Bare ikke hvornår 

Datoen er heller ikke offentliggjort endnu. Man ved bare det er i foråret. Så senest udgangen af maj tænker jeg  

Lige et lille sidespring. Men ved du mon om de gamle gavekort til br som ellers var sagt ikke var gyldige mere virker alligevel nu når de genåbner?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.