Foran eller klog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2019

Anonym

LSS skriver:

https://www.femina.dk/mama/baby/psykologi-og-udvikling/7-oevelser-der-styrker-babys-motorik

Åh fantastisk! Mange tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2019

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad
Anonym skriver:

Jeg ser det skam heller ikke som, at du er efter mig .. 

Jeg er bare stadig bange for at gøre noget forkert.. Fx elsker hun at hænge på hovedet, men det er hendes nakke vel ikke stærk nok til? 

Hun elsker også, at vi holder fast i hendes hænder, og så trækker hun sig selv op i siddende stilling, men det er hendes ryg ikke stærk nok til ifølge kiropraktoren ..

Hun må vel heller ikke putte noget i munden uden det er skoldet? Altså fx en bøtte..

Ja undskyld lyder nok som en pyllermor, men er som sagt bange for, at vi hele tiden gør noget forkert.. For hver gang vi gør noget, som hun elsker, så kigger folk skævt til os og siger, at det må vi ikke endnu 

Jeg fik på et tidspunkt en fin bog, der hedder Leg med din baby. Der er masser af øvelser, lege og forslag til børn fra 0-12 måneder, som hverken kræver særlig meget plads eller specielt legetøj. Den kan sikkert lånes på biblioteket ��

Og så tænker jeg at det i øvrigt er helt okay at man ikke skal finde på og finde på. Selvom din baby kan mange ting, så er det stadig nærvær med dig og faren der er det vigtigste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.