Anonym skriver:
Tak for svar! Jeg tror måske vores barn er på samme måde som dit 
Det er vores første barn - så vi ved jo ikke hvad der er "normalt" vores snak faldt bare en dag på "gad vide om h*n er lidt mere klog og derfor er mere fremme end andre børn vi kender" 

Men nej h*n bliver ikke betrægtet for en klog Åge men et barn med stort behov for at Lære og h*n har et kæmpe energiniveau og er altid i gang - vi vil nyde vores barn har lyst til at lære hele tiden 

I skal da bare nyde i har et barn som er så godt med
Jeg må også ærligt indrømme at jeg tænkte med min datter, som også er min førstefødte, at hun da måtte være virkelig godt begavet siden hun var så langt foran andre børn på hendes alder, som vi kendte... Men blev altså klogere. Jovist er min datter begavet (og særlig hvis hendes mor skal sige det
), men objektivt set, så er hun nok ikke mere intelligent end hendes små venner. Hun var bare rigtig hurtig til mange ting som lille. Hendes lillebror er ikke fremmelig af sin alder, og han har taget alting meget stille og roligt, og har ikke haft travlt. Men ser det overhovedet ikke som at storesøster så er mere kvik en ham. De er bare forskellige, skønne børn
Men kan sagtens forstå i har haft tanken. Jeg kan jo heller ikke sige at jeres barn ikke er mere end almindeligt intelligent, jeg kender jo ikke jeres barn eller kan se ud i fremtiden, men man skal bare passe på med ikke at have alt for store forventninger til at ens lille barn. Det er ikke sikkert barnet kan leve op til det. Igen så er det ikke møntet på dig, fordi læser som tidligere skrevet overhovedet ikke, at du skulle have for store forventninger til dit barn. Det er mere sådan helt generelt jeg mener, at man skal passe på med ikke at tro man har født den nye Einstein
Anmeld
Citér