Svangerskabsforgiftning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Livsmor

Hej alle sammen,

Vil blot oplyse, at jeg født endnu en datter d. 21/7 2010, kun 10 dage før termin. Blev sat igang, da mit BT steg, havde en del vand i kroppen og jeg havde 3+ i urin, mine blodprøver var der ikke noget med. Men med min historie, turde de ikke vente.

Knus Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Kløver

Livsmor skriver:

Er der nogen af Jer der har haft svangerskabsforgiftning mere end en gang? Går og overvejer om vi skal ha´ nr. 2, men har ikke lyst til at født før tid igen. På forhånd tak for Jeres svar.

Jeg har ikke selv haft det ( er gravid med min første) men min mor havde det, og hun havde det ved mig (den ældste) og ved min lillesøster ( den yngste) men den mellemste søster, var der intet.

Jeg ved bare at jeg feks har større risiko fordi min mor havde det, og det så ligger i generne. men ellers ved jeg ik så meget om det.

Anmeld

4. august 2010

<3

Godt alt gik godt!

Anmeld

9. august 2010

Christina.78

Livsmor skriver:

Hej alle sammen,

Vil blot oplyse, at jeg født endnu en datter d. 21/7 2010, kun 10 dage før termin. Blev sat igang, da mit BT steg, havde en del vand i kroppen og jeg havde 3+ i urin, mine blodprøver var der ikke noget med. Men med min historie, turde de ikke vente.

Knus Karina

dejligt at høre og godt de turde gribe ind..Og kæmpe tillykke med din datter !!

Anmeld

12. oktober 2010

sandratobias

Ku se det er et stykke tid siden der er skrevet....

Men jeg fik at vide for ikk så længe siden at chancen er mindre for og få det når det er med samme far..

Håber nu det passer... For havde svær svangerskabsforgiftning ved den 1. som er født i uge 31+2 og er nu gravid i uge 20+2... Men blir oz fulgt op på med scanninger...

Men håber det blir en graviditet uden svangerskabsforgiftning... Og født til tiden...

Anmeld

12. oktober 2010

<3

sandratobias skriver:

Ku se det er et stykke tid siden der er skrevet....

Men jeg fik at vide for ikk så længe siden at chancen er mindre for og få det når det er med samme far..

Håber nu det passer... For havde svær svangerskabsforgiftning ved den 1. som er født i uge 31+2 og er nu gravid i uge 20+2... Men blir oz fulgt op på med scanninger...

Men håber det blir en graviditet uden svangerskabsforgiftning... Og født til tiden...

Ja helt bestemt! Pøj pøj (Og det håber jeg også!)

Anmeld

15. oktober 2010

FruEllingsen

Livsmor skriver:

Hej alle sammen,

Knus Karina

Hvor dejligt at høre

Anmeld

15. oktober 2010

Rebecca86

hejsa

hvordan føles Svangersskab forgiftning

Anmeld

22. november 2010

liwsmor

hejsa.

jeg havde svangeskabsforgiften, og lægerne sagde til mig hvis jeg vælgte blive gravid igen end de først tre år, ville chancen være stor, ellers ville det være 30% på jeg for det igen . jeg skam også meget nervøs over om jeg for det igen og skal det hele igennem igen, hvis jeg vælger og blive gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.