Jeg har ikke selv haft det men har lagt på stue med nogen der har haft det...
Der er altid en chance for at det vil kunne ske igen men der er også en chance for at du er heldig og slipper, min mor havde det ved 1 af mine større søskende men ikke ved de 3 andre af os (storsøster, storbror, mig også lillebror)
jeg har selv født for tidligt og ihh tro mig jeg ved hvilket cirkus det er, det er ikke sjovt og det er utrolig hårdt, og de første mange måneder sagde jeg også at det her vil jeg bare ikke kunne klare at gå igennem en gang mere, det her gør jeg bare ikke igen aldrig igen...
Men så igen vil jeg virkelig snyde mig selv for det at gå tiden ud og opleve havde det vil sige at være høj gravid, (hvis altså jeg er så heldig) vil jeg virklig snyde min lille pige for det at være storsøster? vil jeg virkelig smide alt det væk af den grund og nu er vi blevet enig om at vi skal ha et barn mere dog først når Daniella er de der 5-6 år så hun beder kan forstå det hvis det nu skulle ske igen, men ihh hvor jeg dog bare glæder mig...
Snyd ikke dig selv for det, men lad det andet komme lidt på afstand også sæt dig ned og tænk det rigtig grundigt igennem, vi skal da ikke snydes for det som alle andre får lov at opleve skal vi?
Knus Stina (fødte Daniella i 26+2)
Anmeld