Svangerskabsforgiftning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.706 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Livsmor

Er der nogen af Jer der har haft svangerskabsforgiftning mere end en gang? Går og overvejer om vi skal ha´ nr. 2, men har ikke lyst til at født før tid igen. På forhånd tak for Jeres svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

4xGreve

Jeg har ikke selv haft det men har lagt på stue med nogen der har haft det...

Der er altid en chance for at det vil kunne ske igen men der er også en chance for at du er heldig og slipper, min mor havde det ved 1 af mine større søskende men ikke ved de 3 andre af os (storsøster, storbror, mig også lillebror)

jeg har selv født for tidligt og ihh tro mig jeg ved hvilket cirkus det er, det er ikke sjovt og det er utrolig hårdt, og de første mange måneder sagde jeg også at det her vil jeg bare ikke kunne klare at gå igennem en gang mere, det her gør jeg bare ikke igen aldrig igen...

Men så igen vil jeg virkelig snyde mig selv for det at gå tiden ud og opleve havde det vil sige at være høj gravid, (hvis altså jeg er så heldig) vil jeg virklig snyde min lille pige for det at være storsøster? vil jeg virkelig smide alt det væk af den grund og nu er vi blevet enig om at vi skal ha et barn mere dog først når Daniella er de der 5-6 år så hun beder kan forstå det hvis det nu skulle ske igen, men ihh hvor jeg dog bare glæder mig...

Snyd ikke dig selv for det, men lad det andet komme lidt på afstand også sæt dig ned og tænk det rigtig grundigt igennem, vi skal da ikke snydes for det som alle andre får lov at opleve skal vi?

Knus Stina (fødte Daniella i 26+2)

Anmeld

23. oktober 2009

pipsen

Hej, har ikke haft svangerskabsforgiftning to gange, men havde den første gang. Første graviditet var i det hele taget enormt kompliceret og endte også i et tidlig barn. Anden gang kørte min graviditet bare derudaf uden svangerskabsforgiftninger eller andre større komplikationer

Anmeld

23. oktober 2009

memuffin

Livsmor skriver:

Er der nogen af Jer der har haft svangerskabsforgiftning mere end en gang? Går og overvejer om vi skal ha´ nr. 2, men har ikke lyst til at født før tid igen. På forhånd tak for Jeres svar.

jeg havde svangerskabsforgiftning begge gange... min jordmor siger det var fordi det var med to forskellige fædre...

der er vist noget med at hvis det er samme far er sansynligheden ikke så stor

her i sverige hvor jeg bor får man tilbudt noget medicin der skulle forhindre at det sker igen... men det er meget nyt (3-4 måneder) så ved ikk om det er i danmark endnu

Anmeld

26. oktober 2009

Livsmor

Tak for Jeres svar.

Memuffin, har du en ide om hvad medicinen hedder?

Syntes ellers at det er svært at blive klog på dette, nogle steder skriver de et andre steder et andet.

Nu er vi igang, så må vi tage en snak med lægen når det lykkes. Håber det går lige så hurtigt som sidst ;O)

Anmeld

26. oktober 2009

engel24

jeg har termin i dag ...

- men skal ind og tjekkes for 3 gang angånde forgiftninge ..

min puls er for høj og æggevide i urin ...

så er meget spændt på hva de siger i morgen ...

Anmeld

26. oktober 2009

memuffin

Livsmor skriver:

Tak for Jeres svar.

Memuffin, har du en ide om hvad medicinen hedder?

Syntes ellers at det er svært at blive klog på dette, nogle steder skriver de et andre steder et andet.

Nu er vi igang, så må vi tage en snak med lægen når det lykkes. Håber det går lige så hurtigt som sidst ;O)

ingen anelse... men ringer lige til min jordmor og spørger hvis det er...

Anmeld

26. oktober 2009

Livsmor

Det må du meget gerne, så skriver jeg det bag øret. BAre for en sikkerhedsskyld.

memuffin skriver:

ingen anelse... men ringer lige til min jordmor og spørger hvis det er...

Anmeld

27. marts 2010

Christina.78

Jeg har i begge mine graviditeter haft SF - første gang i svær grad og 2 gang i mild grad..og det er med den samme mand...i og med at første gang var i svær grad og med den slutning blev jeg fulgt ret nøje gennem 2 graviditet...og det var rart og betryggende..

Anmeld

27. marts 2010

Livsmor

Hej Christina78.

Hvornår fik du det i dine graviditeter?

Mvh Karina 22+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.