Fra 1 til 2 børn, hvor hårdt er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg synes først det blev hårdt med nummer 3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2019

Anonym

Vi har pt 1 på fuldtid og på deltid har vi 6 samlet.   Dvs. 50% af tiden fra 1 og op til 6 børn. For mig var det kun hårdt det første år ved hvert barn. - mest fordi man så får svært ved at få ro til at hvile og fordi det er ekstra besværligt at skulle ud med baby,når de andre skal fragtes rundt til diverse aktiviteter. Derefter er/var det ren bonus at have søskende. De leger fantastisk og jeg har svært ved at se noget som helst dårligt ved at have flere børn. Nu har jeg ikke “valgt” rækkefølgen af børn selv da vi er patchwork familie. Så den næstældste er fx ikke min egen. Men skulle jeg planlægge selv ville jeg igen få med under to års mellemrum. 

Anmeld Citér

28. februar 2019

MinC

Jeg har en der fylder to år om lidt og en på snart 6 måneder. 

Nr 2 blev taget ved kejsersnit, så der var meget jeg ikke kunne med vores søn i starten. Shit jeg savnede ham og han savnede mig. Han ville kun have mig og jeg følte virkelig at jeg gjorde ham ondt. Det var hårdt! Det hjalp så heller ikke at lillesøster havde gulsot og vi rendte til blodprøvetagning i tide og utide. Derefter fulgte en måned med mavekneb og nærmest ingen søvn. Ture til læge, zoneterapi og kiropraktor. Og midt i det fik min søn igen igen mellemørebetændelse og skulle ha dræn i, så han sov heller ikke!

December måned var forfærdelig. Alle var syge med alt muligt mærkeligt! Børnesår, RS-virus, falsk strubehoste og omgangssyge. Shit! 

Men nu - nu kommer foråret. Storebror har fundet sin rolle og accepterer nu far ligeså meget som mor, lillesøster trives, vokser og sover godt. Og når de griner med hinanden, når storebror kysser og krammer lillesøster - det bliver ikke størrre! Så meget kærlighed i så små mennesker - det er fantastisk! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.