Jeg ved ikke så meget om lån, så der kan jeg ikke rigtig rådgive dig.
Vil bare sende dig et virtuelt knus, og sige, at jeg sagtens kan forstå din kærlighed til disse små pelsklumper,jeg er nemlig selv vokset op med marsvin( har haft marsvin siden jeg var 10, nu er jeg 25, og de sidste 2 døde i sommers, 6 år gamle).
Men ærligt, jeg synes det lyder som mange penge,specielt når du ikke har dem ved hånden.
Nu ved jeg ikke hvor gamle de er osv, og er selv generelt imod aflivelse af dyr ,der kan kureres for det de fejler, men jeg ville ikke kunne se fornuften i at stifte gæld, når du dårligt kan nå, at betale gælden ud,før marsvinene alligevel dør af naturlige årsager(alt efter hvor gamle de er).
Men igen,kæmpe kram til dig, og et råd, giv dig selv lov til,at sorge over dem når de er væk, selvom andre måske ikke kan sætte sig ind i det,fordi det "bare" er marsvin,og du er en voksen kvinde med 2 børn, begrav dem et sted hvis det er muligt(alt efter om i har have).
Positive tanker herfra!
- du er self velkommen til, at skrive, hvis du har yderligere spørgsmål(har selv prøvet at få aflivet et marsvin,så jeg ved hvordan den foregår,hvis det er du hsr spørgsmål til det)❤