Sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Moar'en

DortheSimonsen skriver:

Hehe, hvor er det bare typisk mænd

Jeg bruger dem fra MAM.
De er super gode, da luften i flasken selv cirkulerer rundt, så man ikke skal tage flaske fra barnet, for at lette lufttrykket i den.  

Det er os dem vi bruger og jeg er rigtig glad for dem af samme grund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LauraLW skriver:

Hej...

En af de ting min kæreste synes vi skal indkøbe er sutteflasker.
Det er som om hans hjerne tænker: Baby = bleer og sutteflasker :-)

Men fair nok, har dog sagt at vi ikke skal gå amok, da vi ikke ved hvad behovet er, men synes nu det er meget sødt at han er så insisterende, så nu skal der da købes et par.

MEN what to choose?

Kom gerne med ALLE erfaringer, gode som dårlige.

Ved at mange er glade for avent, men er der nogle der kender Meda? De ligner Avent synes jeg, men aner jo ellers ingen ting om det her.

Så help help help :-)

Laura

Hejsa... jeg ammede i 6 mdr og efter det har jeg nu kun mælk til astrid om morgenen..
Men i hensyn til sutteflasker så bruger jeg glas flasker..
Men har dog lånt en avent brystpumpe a en bekendt hvor jeg også måtte låne en avent flaske. Ikke noget at klage over. Men foretrækker glas flasker..

Anmeld

19. oktober 2009

Mie A

Købte de billige fra babysam - Dem har jeg brugt til alle mine børn. De har været udmærket!!

Anmeld

19. oktober 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

For mig handler det nu også om, at jeg gerne vil amme og malke ud til flaske så farmand kan give mad engang i mellem.

Lige præcis. Jeg håber virkelig jeg kan amme, men vil også prøve at malke ud, så hun kan få flaske fra starten samtidig med bryst. På den måde er det også nemmere, hvis man skal have dem passet nogle timer, så man ikke er så afhængig af at skulle hjem og give bryst.

Men du har ret... Det er vist en jungle, og jeg tror den ene kan være lige så god som den anden. Det er nok afhængig af hvad ens barn foretrækker. Så måske man skulle have et par forskellige...

Anmeld

19. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi købte de allerbilligste fra babysam, mener at det var 6 flasker for 40 kr. Derefter stod de i skabet indtil vi en dag fik brug for dem. Sutterne var ikke de bedste, men de kunne bruges. Vi valgte derefter at købe nogle andre sutter til den (pigeon sutter) vi kunne få 6 sutter for 120 kr (mener jeg) og så havde vi faktisk 6 rigtig gode BILLIGE sutteflasker.

Anmeld

20. oktober 2009

LauraLW

SÅ er den der meda startpakke indkøbt. - Lokkede min mor til det, da hun bor tættere på butikken. Damen i biksen kunne fortælle at meda og avent er det samme, fra samme fabrik. meda er bare billigere og ikke så meget et brand. - Lidt sjovt hvis det viser sig at være samme kvalitet og funktion etc, så er det jo et kup til 80 kr.

Anmeld

20. oktober 2009

Betina88

Vi bruger en sutteflaske fra NUK , som man ka' købe i SuperBest .. Den er super go' .. Så ha' vi to små fra AVENT som fulgte med en brystpumpe , og dem er jeg osse meget gla'e for at bruge ..

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Jeg har aldrig ejet en sutteflaske - og mine børn har aldrig fået flaske. De er blevet ammet og har drukket af kop.

Anmeld

27. oktober 2009

Lostris

Vi har brugt de billige, BPA-fri fra bl.a. kvickly, brugsen osv. og man kan både få latex og silikonesutter til, så det er ikke et issue. Min datter gider så ikke silikone, tror hun er mere til latex fordi det er blødere. Men vi er glade for vores, og ikke så ømme over dem at de ikke kommer i opvaskemaskine osv. Bliver de grimme, ryger de ud og vi køber nogle nye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.