Sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.871 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

LauraLW

Hej...

En af de ting min kæreste synes vi skal indkøbe er sutteflasker.
Det er som om hans hjerne tænker: Baby = bleer og sutteflasker :-)

Men fair nok, har dog sagt at vi ikke skal gå amok, da vi ikke ved hvad behovet er, men synes nu det er meget sødt at han er så insisterende, så nu skal der da købes et par.

MEN what to choose?

Kom gerne med ALLE erfaringer, gode som dårlige.

Ved at mange er glade for avent, men er der nogle der kender Meda? De ligner Avent synes jeg, men aner jo ellers ingen ting om det her.

Så help help help :-)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

DortheSimonsen

LauraLW skriver:

Hej...

En af de ting min kæreste synes vi skal indkøbe er sutteflasker.
Det er som om hans hjerne tænker: Baby = bleer og sutteflasker :-)

Men fair nok, har dog sagt at vi ikke skal gå amok, da vi ikke ved hvad behovet er, men synes nu det er meget sødt at han er så insisterende, så nu skal der da købes et par.

MEN what to choose?

Kom gerne med ALLE erfaringer, gode som dårlige.

Ved at mange er glade for avent, men er der nogle der kender Meda? De ligner Avent synes jeg, men aner jo ellers ingen ting om det her.

Så help help help :-)

Laura

Hehe, hvor er det bare typisk mænd

Jeg bruger dem fra MAM.
De er super gode, da luften i flasken selv cirkulerer rundt, så man ikke skal tage flaske fra barnet, for at lette lufttrykket i den.  

Anmeld

19. oktober 2009

Vingummien

Vi brugte avent og kan kun anbefale dem, vi har været rigtig glade for dem, plus at jeg syntes deres sutte hoved er mere lækkert at kigge på end de brune man kan få til de billige mærker.

Det eneste ved dem er at man skal ikke skifte suttehovedet efter det der står med mdr på dem, vi kom aldrig til at bruge den i str 3 og han fik sutteflaske til 1 år så det skal man lige huske.

Vi har kun prøvet den fra fisher prise ud over avent og de ligner meget hinanden og han accepterede begge 2.

Avent og dem der ligner den er de bedste man kan bruge hvis man ammer ved siden af eller skal gå fra amning til flaske da de minder meget om brystet.

Jeg vil anbefale avent da det er det der har fungeret for os.
Vi begyndte at bruge dem da han var knap 3 mdr da han der begyndte at sige fra overfor amning og da han var 3 mdr så gad han slet ikke mer, så er en god ide at have hjemme

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Jeg har kun haft NOVA til Victor med sutter med ventil så luften kan komme ud.. de er fra Apoteket. Og han er flaskebarn så har brugt dem rigtig meget... super gode

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

LauraLW

puha, synes godt nok det er en jungle....

Havde ellers set et startsæt i babysam på de der MEDA, men hvis folk ikke rigtigt bruger dem, eller har erfaringer med dem, så kan det jo være penge lige ud af vinduet...

Anmeld

19. oktober 2009

Valle81

Hmm, jeg brugte de billige fra Bilka og Føtex:0) Havde ingen dårlige erfaringer med dem, men der findes sikkert gode alternativer:0)

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

Vi bruger nogen fra Babysam... De billige de har.. dem er vi meget tilfredse med...

Anmeld

19. oktober 2009

Diana...

Altså nogen børn vil jo kun en type vi prøvet 4 forskellige og den sidste var en Avent og det var den eneste han ville af de 4 vi prøvet meda MAM og kan ikke huske hvad den 3 hed men det var kun Avent den sidste han ville Lige som sutter nogen vil de flad andre de runde osv så pas på i ikke køber for mange af en slags

Anmeld

19. oktober 2009

Diana...

LauraLW skriver:

puha, synes godt nok det er en jungle....

Havde ellers set et startsæt i babysam på de der MEDA, men hvis folk ikke rigtigt bruger dem, eller har erfaringer med dem, så kan det jo være penge lige ud af vinduet...

Jeg kender flere der bruger Meda og er vældig tilfredse med dem, tror sgu de alle sammen er mere eller mindre lige gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.