Sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Altså nogen børn vil jo kun en type vi prøvet 4 forskellige og den sidste var en Avent og det var den eneste han ville af de 4 vi prøvet meda MAM og kan ikke huske hvad den 3 hed men det var kun Avent den sidste han ville Lige som sutter nogen vil de flad andre de runde osv så pas på i ikke køber for mange af en slags

ja lige præcis.... Victor har fra start af nægtet at drikke af silicone sutter. Han vil kun have de brune latex anatomisk (hedder de det?? )

knus malou 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

ja lige præcis.... Victor har fra start af nægtet at drikke af silicone sutter. Han vil kun have de brune latex anatomisk (hedder de det?? )

knus malou 

Ja det mener jeg hi hi

Anmeld

19. oktober 2009

LauraLW

Diana... skriver:

Jeg kender flere der bruger Meda og er vældig tilfredse med dem, tror sgu de alle sammen er mere eller mindre lige gode.

Super. - Jeg ved godt at man ikke skal ofre for meget i starten før man kender behovet, men så lige sådan et lille meda start sæt sat ned til 80 fra 200. - Hvis det er noget juks, så har jeg da ikke ruineret mig selv :-)

Anmeld

19. oktober 2009

Pige2009

Diana... skriver:

tror sgu de alle sammen er mere eller mindre lige gode.

Er meget enig. Jeg har en lille sutteflaske på 125 ml. fra Avent jeg har fået i en gratis pakke, samt en af ukendt mærke ligeledes fra en gratis pakke, for jeg synes det er dybt godnat at gå ud og købe en masse flasker, hvis det alligevel ender med, at man kan amme fuldt ud.

Derfor venter jeg med sutteflaskeindkøbet til efter fødslen

Linda 41+2

Anmeld

19. oktober 2009

LauraLW

Linda2009 skriver:

Er meget enig. Jeg har en lille sutteflaske på 125 ml. fra Avent jeg har fået i en gratis pakke, samt en af ukendt mærke ligeledes fra en gratis pakke, for jeg synes det er dybt godnat at gå ud og købe en masse flasker, hvis det alligevel ender med, at man kan amme fuldt ud.

Derfor venter jeg med sutteflaskeindkøbet til efter fødslen

Linda 41+2

For mig handler det nu også om, at jeg gerne vil amme og malke ud til flaske så farmand kan give mad engang i mellem.

Anmeld

19. oktober 2009

Diana...

LauraLW skriver:

Super. - Jeg ved godt at man ikke skal ofre for meget i starten før man kender behovet, men så lige sådan et lille meda start sæt sat ned til 80 fra 200. - Hvis det er noget juks, så har jeg da ikke ruineret mig selv :-)

Det var godt nok billigt så det da med at slå til ja. og jeg meda skulle da være udmærket så vidt jeg ved.

Anmeld

19. oktober 2009

Lise

Vi købte sådan et Meda startsæt da jeg ventede Simon. Vi har aldrig brugt dem. Han ville ikke tage flaske, og da jeg stoppede med at amme efter syv mdr købte vi nogle nye...

Meda flaskerne er sikkert fine. Men lad være med at købe for mange..

Anmeld

19. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Vi købte sådan et Meda startsæt da jeg ventede Simon. Vi har aldrig brugt dem. Han ville ikke tage flaske, og da jeg stoppede med at amme efter syv mdr købte vi nogle nye...

Meda flaskerne er sikkert fine. Men lad være med at købe for mange..

Hov! Tillykke med lillebror :-) MD gik fint går jeg ud fra?

Og nej, det gør jeg heller ikke. - Vi brger de 80 kr på det, og så er det det indtil vi ved mere. - Manden vil jo så gerne have at vi nu husker at købe en, så nu gør jeg det :-)

- Køber dog ikke rensecreme, skumbad og hårshampoo til baby (som han også tænkte måske var nødvendigt).

Anmeld

19. oktober 2009

Lise

LauraLW skriver:

Hov! Tillykke med lillebror :-) MD gik fint går jeg ud fra?

Og nej, det gør jeg heller ikke. - Vi brger de 80 kr på det, og så er det det indtil vi ved mere. - Manden vil jo så gerne have at vi nu husker at købe en, så nu gør jeg det :-)

- Køber dog ikke rensecreme, skumbad og hårshampoo til baby (som han også tænkte måske var nødvendigt).

Jarhmen, det er da dejligt med en engageret mand

Ja, vi var til MD idag. Det er en babydreng i topform jeg har i maven

Hvornår er det du skal afsted?

Anmeld

19. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Jarhmen, det er da dejligt med en engageret mand

Ja, vi var til MD idag. Det er en babydreng i topform jeg har i maven

Hvornår er det du skal afsted?

Åh hvor skønt! Jeg skal på torsdag, og tror jeg flipper helt ud hvis baby ikke blotter sig :-) Vil SÅ gerne vide det, er mega nysgerrig.

Ja, engageret er et ord at bruge, hehe. - Nu er det her jo også mit første barn, men ville nok ikke skrubbe baby med rensecreme som det første :-) Han har dog lært et nyt (fremmed)ord: Zink salve! Så når sutteflaskerne er indkøbt, så står salven nok for tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.