H
Husk på når jeg skriver et oplæg så kan jeg ikke skrive alt ned, så istedet for at lave de vildeste konklusioner spørge 
sagen er den vores 2 barn driver mig til vanvid! 

Hun er 100% modsat sin storebror, han var en “normale” baby. Græd, som alle babyer gøre Men var til at trøste, spiste når han var sulten, han var en “normale” baby
Barn nr 2 en pige driver os til vanvid, hun er kronisk utilfreds, hysterisk OM hun ikke får bryst i munden når hun første søger vi snakker om der er 30 sekunder ventetid så er løbet kørt og hun skal skrige i Og “skælde” ud i 5 minutter!
jeg får dårlig nerver af hende!
hun mishandler min brystvort, bider i den og napper den og er utilfreds 70% ( får også flaske men der er hun også utilfreds )
Jeg ved ingen babyer har tålmodighed men dette er vildt! Hendes bror kunne blive sur men slet ikke på sammen måde -
Hun er oveni virkelig tryghed søgende! Jeg har søgt hjælp og vi vikler var endda til en private time, at blive lært op, men hun hader det, skælder ud og skrige når hun er i den
vi har snakket med 1 læge og 2 sundhedsplejske og de siger hun er bare lidt mere krævende
vi har været igennem osteopat, kiropraktor og fysioterapeut, da jeg bare har ikke kunne acceptere at et barn kan være så hysteriske ( utilfreds) uden en grund - hun fejler intet, tungebånd alt er godt
- problemet ligger mest i vores 3 årig bliver virkelig sat til side 
han får 10% af mig nu i forhold hvad han plejer da hun altid er utilfreds og kun sover 15-30 minutter adgangen næsten ( sover nogle gange mere men meget utroligt om dagen) Hun sover om natten mærkeligt nok men har problemer at komme i den dybe søvn om dagen
Hun dræner mig fuldstændig for energi jeg har meldt mig ud af min okay mødregruppe da det kun var mig der stod og underholdt hende og ikke snakkede med nogle
jwg bliver regelmæssig checket for depression ( selv bedt om det) fordi jeg magter snart ikke mere -
vi skal til zoneterapi kursus snart hvor jeg håber at kunne give hende ro - hun er snart 5 måneder
har i nogle råd til hvordan jeg kan hjælpe hende?
Mit første råd er at få noget mere hjælp og støtte til både dig og din mand.
Måske kan en bedsteforælder trille en tur med lillesøster, så storebror kan få lidt opmærksomhed. Træk på det I har og kan.
Gør noget aktivt for at I kan få ladet lidt op, så det ikke dræner jer totalt. Hjælp hinanden med at tage over, så en af jer kan gå en tur, komme lidt ud eller tage en time på øjet og accepter at det er vilkårene i en periode. Husk på at skuden vender igen.
Næste skridt er at acceptere at hun ikke er som storebror. Og kommer formentlig aldrig til at være som ham. Du må prøve om du kan arbejde med dine frustrationer og irritationer over hun ikke er som storebror(normal? - hvad er normal?).
Jeg har også en søn som er ældst og så min datter. Hun er 9 nu og min søn 10. Hun kan stadig være lige så hysterisk som hun var som lille/baby. Selvfølgelig på en anden måde, men hun er bare mere “krævende” på en eller anden facon. Men hun er er fantastisk menneske.
Hun er snart 5 måneder skriver du og får flaske. Hvor tit? Kunne det være en ide at droppe amningen så det ikke også er et punkt der fylder? Og måske skal hun til at have noget mere der mætter? - lidt grødopstart?
Hæng i og hold ud. Det bliver bedre med tiden, men det er drøn hårdt med to små børn. Og det vil det nok være nogle år frem. Husk også jer selv i alt det her “mor-far-børn.” Det er mega vigtigt så I ikke glider for langt fra hinanden. Et lille kys, et lille nus, hold i hånden eller lignende og vis jeres kærlighed til hinanden og mind hinanden om at fremtiden bliver lysere og der bliver mere overskud til at pleje jer.
Held og lykke med det hele