Anonym skriver:
H
Husk på når jeg skriver et oplæg så kan jeg ikke skrive alt ned, så istedet for at lave de vildeste konklusioner spørge 
sagen er den vores 2 barn driver mig til vanvid! 

Hun er 100% modsat sin storebror, han var en “normale” baby. Græd, som alle babyer gøre Men var til at trøste, spiste når han var sulten, han var en “normale” baby
Barn nr 2 en pige driver os til vanvid, hun er kronisk utilfreds, hysterisk OM hun ikke får bryst i munden når hun første søger vi snakker om der er 30 sekunder ventetid så er løbet kørt og hun skal skrige i Og “skælde” ud i 5 minutter!
jeg får dårlig nerver af hende!
hun mishandler min brystvort, bider i den og napper den og er utilfreds 70% ( får også flaske men der er hun også utilfreds )
Jeg ved ingen babyer har tålmodighed men dette er vildt! Hendes bror kunne blive sur men slet ikke på sammen måde -
Hun er oveni virkelig tryghed søgende! Jeg har søgt hjælp og vi vikler var endda til en private time, at blive lært op, men hun hader det, skælder ud og skrige når hun er i den
vi har snakket med 1 læge og 2 sundhedsplejske og de siger hun er bare lidt mere krævende
vi har været igennem osteopat, kiropraktor og fysioterapeut, da jeg bare har ikke kunne acceptere at et barn kan være så hysteriske ( utilfreds) uden en grund - hun fejler intet, tungebånd alt er godt
- problemet ligger mest i vores 3 årig bliver virkelig sat til side 
han får 10% af mig nu i forhold hvad han plejer da hun altid er utilfreds og kun sover 15-30 minutter adgangen næsten ( sover nogle gange mere men meget utroligt om dagen) Hun sover om natten mærkeligt nok men har problemer at komme i den dybe søvn om dagen
Hun dræner mig fuldstændig for energi jeg har meldt mig ud af min okay mødregruppe da det kun var mig der stod og underholdt hende og ikke snakkede med nogle
jwg bliver regelmæssig checket for depression ( selv bedt om det) fordi jeg magter snart ikke mere -
vi skal til zoneterapi kursus snart hvor jeg håber at kunne give hende ro - hun er snart 5 måneder
har i nogle råd til hvordan jeg kan hjælpe hende?
Min nr 2 var sådan Virkelig det samme som du skriver her... Nu er hun 7 mdr og det er blevet bedere ! Da hun blev 6 mdr skete der en forunderlig forandring. Men de første 6 mdr var vi for det meste hjemme, hun skreg gad ikke andre end mig, ville have brystet hos sig konstant og ville ikke tage sut! Det er hårdt og jeg forstår dig virkelig godt! Puha ... Min den store er heldigvis forholdsvis selvhjulpen og forstår når det er den mindste det drejer sig om. Men jeg har virkelig også haft dårlig samvittighed de første 6 mdr var det skrigeri fra 8 morgen - 19 aften, så der fik den store hørebøffer på hendes eget ønske og en tablet hun kunne sidde med, ingen kunne holde til det skrigeri. Vi var også til kiropraktor, læge, ørelæge osv med hende...
Du får en stor krammer og hold ud og hold ved , få noget aflastning hvis muligt. Føler med dig !