Lykkeligmoraltid skriver:
Men jo du har ret i det du skriver... Jeg føler bare ikke rigtig dagplejemor kommer med noget selv og jeg skal tage hele ansvaret. I dag sagde hun da jeg hentede ham at det var synd for de andre børn også at han var så ked af det og så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke ringer til mig hvis han er så ked af det 
Ej det er da også for mærkeligt, helt ærligt, så ville jeg ringe til kommunen og høre om jeg kunne få en ny.
Hvis det ikke er en kompetent dagpleje der kan se barnets behov, kan jeg absulut ikke bruge hende til noget.
Jeg arbejder selv i vuggestue og jeg skal ikke være pædagog i den rollefordeling, (omkring mit eget barn, der er jeg mor) det er hende der skal være den guidene
Normalt (både de indkøringer jeg har haft med mine egne børn og dem vi har haft i vuggestuen) ser vi hele tiden på barnet, derfor vil man aldrig aftale tid en uge af gangen, men se det an hver dag. Typisk forgår det sådan som jeg skrev tidligere
Første (de første) dage med forældre
Alene Ca 30 min
Hvis det går godt alene 1-2 timer igen afhængig af barnet
Hvis det går godt. Barnet spiser middagsmad
Og først der ligger vi dem ud at sove, da det typisk er der barnet bliver utrygt og derfor det man gør til sidst
Anmeld
Citér